Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bekymringer? - Hva sliter du med for tida?


Melisma

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) Tenkte jeg skulle starte en tråd om hva som bekymrer "deg" for tida.. så kan man dele råd og trøst kanskje til og med løsninger på akkurat ditt problem eller bekymring.. kanskje du ikke har lyst til å starte en hel tråd selv om akkurat ditt problem... man blir litt mere anonym inni denne tråden om dere skjønner.. :yes:

 

Ps. Håper ikke denne tråden blir stengt, men det er godt mulig siden den er så omfattende som den er.. men håper moderatorene godtar den da :love:

 

en av mine bekymringer for tiden er at eksen min skal gifte seg nå til sommeren.. men jeg vet ikke når! tør ikke lese den delen av avisa der det er bilder av folk som har giftet seg engang for kanskje jeg ser bildet av dem.. da blir jeg knust enda en gang :no: uff, kommer ikke over han... kjenner jeg er skikkelig sjalu enda.. :thumbdown: uff, jeg trenger en SKIKKELIG prat med Dr.Phil :blush:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du lager masse slike poster.. Irriterer meg grønn.

 

Jeg er bekymra over masse ting sier legen min og at jeg lider av noe stress greier. Ubevisst vel og merke, for jeg er ikke stressa.

 

Natta.

 

Jeg har forresten konstant vondt i hode 24/7 som følger av stresset, er fordi musklene i nakke region og rygg er 100% stramma hele tiden, dermed går det oppover.

Jævlig kjipt, men deal med det, ekke vits å grine

 

Hun har starta flere poster her inne som ligner på denne. Eneste jeg har sett av henne, så .. :p

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg er at jeg er så forbanna forkjølet, men må på en lang, lang biltur i morgen. Må tidlig opp (kl 5) for å rekke turen, og i tillegg er det en fagturting som jeg burde følge med på.

 

Men sånn går det når man bestemmer seg for å bli en ny og bedre person. Før ville jeg lagt meg syk hjemme for langt mindre. Hurra!

 

edit; bekymrer meg litt over at jeg er så dårlig som jeg er på rettskriving i dag også...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Bekymrer meg ganske mye for karakterene mine og eksamen. Har slacket ganske mye i år, skulket en del. Spilte wow til runt påske, men har sluttet og håper at ting kommer til å gå bedre fremmover.

Gjorde det dårlig på grunnkurs også(går VK1), brukte veldig mye tid på wow og gjorde veldig lite lekser.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...