Gå til innhold

Chieftec dragon kabinett spørsmål.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På eldre kabinetter har jeg sett at diode+av på knapp osv har gått igjennom den (for at den skal holde seg på plass trer du ledningene i to ganger samme vei). Så jeg satte den der

Skrevet

Mener å ha fått meg at det er alle ledningene fra frontpanelet som skal gjennom den feritt-kjernen.

Feritt-kjernen skal visst fjerne støy. Dessuten må man huske på å kjøre PC-speaker-kabelen gjennom 2 ganger. Ikke spør meg hvorfor.

Sveinl.

Skrevet

Jo flere ganger man tvinner kablen rundt ringen, jo bedre skjermet er den. Har du f.eks. høytalere som suser og støyer mye, så kan det være et tips å bruke ferittkjerne. Ikke alltid det virker like bra, men men.. noe hjelper det.

Skrevet

Jeg fant ut at den var fin å bruke til å "magnetisere" skruene som fulgte med :) Eller hvertfall skrujernet da..

Kommer til å tenke på det så har jeg en voldsom "knitring" fra lydkortet mitt for tiden. Kan det ha noe med dette å gjøre? Dette er ikke det integrerte lydkortet (som forøvrig virker fint), men et SB-kort som jeg hadde i den gamle PCen min. Hva kan eventuelt være galt? Jeg har plassert det lengst bort fra skjermkort og nettkort... blåst det rent for støv... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...