Gå til innhold

Fotokonkurransen v3.7 Runde| LANDSKAP


Anbefalte innlegg

Tema denne gangen er:

Landskap

 

SISTE NYTT

Innleveringsfristen er utvidet til søndag 27.mai :yes:

 

Egentlig hadde jeg tenkt å velge et mer spennende og kreativt tema (som f. eks. skygger), men det virker som folk etterlyser "lettere" tema, for å mulig øke antall deltagere.

Vi får bare håpe det beste :thumbup:

 

Bildene må være tatt i tidsrommet lørdag 19. - søndag 27. mai. Innleveringsfrist: Lørdag 27. mai kl 23.59.

Etter innleveringsfrist blir bildene uploadet i egen post med avstemming frem til torsdag 31. mai kl 2000

 

Reglene for konkurransen:

1. DU må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.

10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.)

 

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Bildene sendes til meg som PM

 

NB: Husk å oppgi bildets tittel, dato og klokkeslett bildet er tatt (exif helst). Alle vil få en bekreftelse pr PM.

 

OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt så vi kan få ordnet opp tidsnok!

 

Løp og knips!

Endret av magneska
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen grunn til at innleveringsfristen har blitt satt til lørdag og ikke søndag lenger?  :hmm:

8641426[/snapback]

Tja, ikke vet jeg. Fulgte bare samme malen som forrige konk. Har ikke fulgt med på denne runden, så jeg vet ikke hvorfor saker og ting er som de er...

Lenke til kommentar
magneska,18/05-2007 : 20:15]

Tja, ikke vet jeg. Fulgte bare samme malen som forrige konk. Har ikke fulgt med på denne runden, så jeg vet ikke hvorfor saker og ting er som de er...

 

Er vell bare å endre det til innlevering på søndag samme tidspunkt da istendfor lørdag så blir det bra , :thumbup: , sånn gjorde jeg det når jeg hadde ansvaret så folk for helgen å ta bilde det liker folk bedre tid å greier :)

Endret av IvanD40
Lenke til kommentar
Egentlig har bør vi jo ha lang nok tid på oss til å ta og levere bildet i grunn, men for min egen del vet jeg at hele uken kommer til å gå før jeg klarer å få ta noe bilde, og da er det veldig fint å ha hele helgen på seg... :innocent:

8641635[/snapback]

Greit, da utvider jeg fristen til søndag :yes:

Lenke til kommentar

På Akam sin forside: Bilde av skyskrapere presentert som vinnerbilde forrige runde. Om man trykker på det så kommer en stor versjon.. av bildet som vant runden før. I tillegg så står det "Avstemning i fotokonkuransen, tema er "Landskap". Om man trykker på den linken kommer man hit, og ser at her er det ingen avstemning!

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
På Akam sin forside: Bilde av skyskrapere presentert som vinnerbilde forrige runde. Om man trykker på det så kommer en stor versjon.. av bildet som vant runden før. I tillegg så står det "Avstemning i fotokonkuransen, tema er "Landskap". Om man trykker på den linken kommer man hit, og ser at her er det ingen avstemning!

8688179[/snapback]

 

Har gitt beskjed til aetius og faaeri. Det er på tide at vi får rydda opp i alt rotet med alt for sene oppdateringer, som i tillegg viser seg å være feil! Vi må få tak i en person som tar litt ansvar :hmm:

Lenke til kommentar

"Bildene må være tatt i tidsrommet lørdag 19. - søndag 27. mai. Innleveringsfrist: Lørdag 26. mai kl 23.59."

 

Hva menes egentlig med at bildet kan taes søndag men må leveres lørdag? Er vel sikkert en skrivefeil, men jeg må nå kommentere det allikevel. Kjedelig med bare tre bidrag, men på den andre siden er det jo bra at det var tre så alle poengene kan deles ut..

 

-----------

Så nå at det er utvidet frist på bildetakingen, så det er vel bare en forglemmelse da.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
"Bildene må være tatt i tidsrommet lørdag 19. - søndag 27. mai. Innleveringsfrist: Lørdag 26. mai kl 23.59."

 

Hva menes egentlig med at bildet kan taes søndag men må leveres lørdag? Er vel sikkert en skrivefeil, men jeg må nå kommentere det allikevel. Kjedelig med bare tre bidrag, men på den andre siden er det jo bra at det var tre så alle poengene kan deles ut..

 

-----------

Så nå at det er utvidet frist på bildetakingen, så det er vel bare en forglemmelse da.

8716933[/snapback]

 

Beklager :cry:

Så det faktisk akkurat sjøl...

 

Er blitt hele fem bidrag nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...