Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 på xbox 360?


Anbefalte innlegg

Advarsel for hårsåre fanboys.., det er en grunn til at jeg postet den i ps3 kategorien :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

cartman360.jpg

 

Synes bare denne var artig.. please ingen krig.. det er humor.. som når folk poster bilder av grillen mange her (inkludert meg) har kjøpt :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kopitar: Hvor er teksten hentet fra? En kommentar?

 

Personlig tror jeg det er liten sjans for at spillet kommer til 360. Etter å ha sett flere intervjuer med Hideo Kojima virker det som han er veldig dedikert til å levere et fantastisk MGS4 til PS3, selv om han sier han gjerne kunne tenkt seg å utvikle et Wii-spill den dagen MGS4 er ferdigstilt.

Lenke til kommentar

Om ps3 selger masse konsoller til jul tror jeg ikke mgs4 kommer til 360. Skulle ps3 ikke selge masse og da mener jeg masse til jul kan jeg tenke meg en av to senarioer.

 

1. Spillet utsettes til flere konsoller er solgt

2. Spillet slippes og 360 versjon følger ...

 

Når det gjelder plassmangel så plager det ikke meg om de bruker komprimert dd 5.1 istedenfor pcm 5.1 på 360. Veldig få som har muligheten til pcm 5.1 eller 7.1.

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg tror MGS4 kommer til X360, dog en god stund etter at det er sluppet til PS3.

8643779[/snapback]

 

 

Tror det samme som deg:p

 

Men leste la merke til dette nu nettopp:

 

there are still a few holding out; the small matters of Final Fantasy and Metal Gear Solid come to mind. Is Microsoft going to get those brands?

 

Undoubtedly, the attempt is being made. “There are conversations had everywhere and sometimes the conversations don’t work out,” he says. “There are commitments made, long term commitments by publishers that you have to adhere to and respect. There is no stone left unturned by our team but I also respect the fact that a particular publisher may have a particular loyalty, or might have a long time or long standing business agreement that precludes us from doing things that we would like to do.”

 

He adds, “I feel good about what we’ve got. Do I wish there were other things we had? Sure.

 

Fra Peter Moore intervju.

 

 

 

Men tipper at ihvertfall MGS4 kommer noe senere på 360, selv om det virker som MS`s forsøk har mislykkes så langt.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...