Gå til innhold

Ville du sett 24 om Jack forsvant?


Ville du sett 24 om Jack forsvant?  

193 stemmer

  1. 1. Ville du sett 24 om Jack forsvant?

    • Ja
      50
    • Nei
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det, med mindre de hadde fått inn en drøss med nye veldig interessante karakterer. Jack er jo 24, det merkes jo i de episodene han ikke er så mye med, at noe er galt.

Eller, jeg hadde sikkert sett på det uansett for å se hvordan det var, men det ville ikke vært det samme. Så min endelige konklusjon, etter litt frem og tilbake, blir vel at JA jeg hadde sett på det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hadde fint kunne se det, men det blir jo litt avhengig av hvem som er hovedperson. Ville vært spennende å følge en ny karakter. 24-konseptet er jo utrolig sterkt.

 

Det er jo ikke mye mer man kan lære om Jack Bauer.

 

Men siden Tony Almeida er drept så må det være en kjent og ikke minst dyktig skuespiller som påtok seg rollen. Nesten litt merkelig at 24 ikke har gjort som CSI og fått spin-offs.

Lenke til kommentar

Jeg hadde sett det uansett, men det er fordi jeg ser alt av serier jeg kommer over stort sett, for meg finnes det nesten ikke dårligere serier, bare ok bra supert osv. Men kan ikke forstå hvordan hvordan 24 skulle fungert uten Jack, som folk har påpekt, Jack er faktisk 24, og jeg er 100% sikker på at de ikke kunne lagt en bedre\kulere\tøffere\younameit hovedperson en Jack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Man har brukt 3-4 sesonger på å bygge opp karakteren hans

 

Det å slenge inn en annen hovedperson ville vært en katastrofe for serien

 

Jack ER 24

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...