Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ørene i unormal stilling


99tnor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_simplex_*

Utstående ører er helt normalt. Har det selv og har ikke hørt noen klager fra de damer jeg har bodd i lag, vært gift med eller bare pula

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

En venn av meg som hadde blitt mobbet veldig pga. utstående ører på skolen han hadde gått på før, tok en operasjon og sydde ørene tettere inntil hodet.

 

Det verste var at ingen her hadde reagert på ørene hans i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar
En venn av meg som hadde blitt mobbet veldig pga. utstående ører på skolen han hadde gått på før, tok en operasjon og sydde ørene tettere inntil hodet.

 

Det verste var at ingen her hadde reagert på ørene hans i det hele tatt. :p

8635463[/snapback]

Folk merker bare feil, aldri perfection :p

Lenke til kommentar

Kirurgi er den eneste permanente løsningen ja, hvis du ikke vil gå med en gummistrikk rundt hue da ;)

 

Selv har jeg halvlangt hår og bruker lue elns noen ganger.

Er ikke noe problem lenger, når jeg var yngre var det jo slageren Dumbo som gikk igjen og igjen, men nå er det ingen som bryr seg lenger.

 

(Kanskje fordi jeg påpekte at jeg faktisk hadde mindre ører enn dem, bare mine sto litt mer ut :p)

 

Men uansett, hvis du blir plaga for det av noen andre er det sannsynligvis bare noe midlertidig, og det varer ikke så lenge :)

 

Hvis det plager deg selv at de er "sånn" kan du jo ta kirurgi ja, men hvor mye det koster vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hei det er ikke noe galt med ørene din du skulle bare ha sett mine, jeg har blitt mobbet siden første klasse og på leirer så har jeg vunnet for størst ører så ikke bry deg om hva folk eventuelt sier og svar med en frekk "Det sier du med den feite nesa!" Funker iallfall for meg ;)

Ja ørene mine står også usedvanelig langt ut kan ta et bilde etter hvert hvis du ikke tror meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...