Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei gutter og jenter!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sitter å designer mitt nye design og synes selv det har blitt ganske bra. Men jeg vil ikke gjøre designet om til webside før jeg liksom har fått alle brikkene på plass. Har dere noen synspunkter på de fargevalgene jeg har tatt og eventuelt hva synes dere så langt om designet?

 

KimThomassen.net

 

enjoy!

 

Kimthoma...

 

Nå vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger på det jeg har laget. Liker dere fargene eller mangelen på farger osv. Hva synes dere om stilen. Er det bra?

 

kimthomassen.net

 

På forhånd takk :)

 

Kim

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble litt for mye blur etter mitt syn, det er omtrent fading på alle elementene på siden din, noe som mine øyne fant veldig forstyrrende.

 

Likte heller ikke fonten 100%, ville valgt en font som ikke er så "lang". Blir though kanskje bedre uten AA.

 

Jeg tror siden din vil bli bedre om du bytter ut mange av fadingene med vanlige linjer, bytter ut fontene til noe som er litt mer crispy.

 

Ellers må jeg legge til at jeg ikke likte bakgrunnsfargen, tror det ville blitt bedre om du gikk or hvit bakgrunn og en mørkere gråfarge på skriften.

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar
Med andre ord Ozwald du likte ingenting på siden.... Det må jeg ha i tankene i fortsettelsen av videreutviklingen av siden..  :(

 

kimthoma...

8629705[/snapback]

 

Selfølgelig, oppsettet er flott! Du er på god gang, jeg er bare av vane utrolig kritisk og pirkete:P Det er et bra utgangspunkt, ingenting er perfekt fra starten.

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

Starten og starten... må innrømme jeg har brukt litt tid på dette designet. Med tanke på fargevalg osv. Men ny versjon med litt annen header og med litt annen font skal jeg laste opp ikveld når jeg er ferdig på jobb...

 

kimthoma

Lenke til kommentar

Teksten er litt vanskelig å lese, øyet blir fort trett, fordi tekstens bakgrunnsfarge er en varm farge. Slik øyet fungerer så virker kalde farger til avstand og varme farger til nærhet. Med den bakgrunnsfargen du har nå, blir brukerens øye fort utslitt. Med så mye tekst som du har, velg en kald bakgrunnsfarge og en varm farge for teksten, da blir brukerens øye ikke så fort utslitt som nå.

Lenke til kommentar

Synes det ser veldig bra ut i utgangspunktet, men en del pirk igjen...

 

Hoved innholdet bør ha en litt mindre bred skrift lengde, så det blir litt lettere å lese. Synes det var et stilig og gjenomført design, men som sagt, småting teller ;)

 

Skal dog ikke utale meg så mye mer siden jeg ikke er noe designer guru eller noe i nærheten av det, så overlater det til de sakskyndige.,

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det eg ser på kimthomassen.net slik den ser ut i dag:

 

Det heile ser ein smule "tilfeldig" ut - rar blanding av skrifttypar, fargar og stilart - litt kræsj. Gir ingen samanheng i sida. Den tingen du har bak headeren din er og litt for sær - den passar ikkje med resten av sida. Og refleksjonane under overskrifta har ingenting der å gjere.

 

Hovedmenyen er litt forsvinnande på grunn av bakgrunnen i toppen, òg det faktum at du har ein meny på venstresida som er litt dominerande.

 

Sånn ellers er jo sida behagelig å sjå på, lettlest og grei å navigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...