Gå til innhold

Ice barbed spear, best og hvilken echant?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville faktisk ikke brydd meg med å "kaste bort" gold på enchants på den levelen der i det hele tatt. Vent heller til du kommer til 70 og har finni deg et par våpen du veit du kommer til å ha en stund.

Skrevet

Tror jeg ville gått crusader da vist du absolutt skal ha noe.

+7weapondamage er jo en av de billigere enchantsen som du heller burde vurdere vist du heller vill spare litt gryn.

Skrevet (endret)

Men ice barbed holder seg godt til lvl 58? Tenkte å bruke maks 100g på enchanten så crusader er den beste med det prissjiktet?

Edit: Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg bruker 500 år på å lvele så tenkte jeg kunne leke meg litt på veien....

Endret av Kuldesjokk
Skrevet
Edit: Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg bruker 500 år på å lvele så tenkte jeg kunne leke meg litt på veien....

8623822[/snapback]

Ah, sånn og forstå. Da skal ikke jeg komme med noen moralpreken om "unødig bruk av penger" :)

Crusader er en fin enchant, event lifestealing.

Skrevet
Du har ikke penger til det, du trenger pengene til epic flying mount i lvl 70... ikke kast bort pengene på unødvendig bullshit...

8626591[/snapback]

Litt selvmotsigende. "Ikke kaste bort pengene på unødvendig bullshit..." "... pengene til epic flying mount i lvl 70..."

Epic flying mount er bortkasta. Bruke evigheter på å grinde bare for å spare 10 sekunder her og der, henge i Shattrah og enklere ganke lvl 59 på Hellfire Peninsula ?

:tease:

Skrevet

Epic flying mount er vel noe av det beste man kan få kjøpt i dette spillet spør du meg, tenk deg når man begynner å få en 100+ days played i BC, hvor mye tid man har spart på å ha denne mounten.

Skrevet
Epic flying mount er vel noe av det beste man kan få kjøpt i dette spillet spør du meg, tenk deg når man begynner å få en 100+ days played i BC, hvor mye tid man har spart på å ha denne mounten.

8629986[/snapback]

Helt enig, for max effektiv farming får man ikke no bedre. Gud hvor deilig det var å få epic flying mount i forhold til den gamle sinka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...