Gå til innhold

Purring på årsavgift, hva ****?


Badon

Anbefalte innlegg

Okey, dette er så jævlig tåplig at jeg veit faen ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg bulka bilen min, så kjøpte jeg meg en delbil og kjørte bilen hjem og leverte skiltene dagen etter dette er vel i slutten av februar. Nå i dag fikk jeg en purring på den helvetes årsavgifta på bilen, men dette kan faen ikke stemme jeg har levert skiltene før 20mars og bilen har naturligvis ikke blitt brukt på veien etter det og nå må jeg betale den helvetes avgifta. Hva faen er det forno? Bilen har jo stått siden 1mars eller no. Det burde faen meg være det samme om bilen er vraka eller avskiltet før 20mars. Må kjører for faen ikke på veien. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Jeg er student og kan ikke bare slenge opp 3000kr.

 

Er forbanna nå så beklager hvis det blei noen støtende ord..

Endret av Badon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skiltene skulle vært levert før års skiftet. hvis du skulle sluppet årsavgift

 

leverer du bilen til hugging før 20mars, hadde du sluppet årsavgift..

 

 

så det er riktig att du må betale årsavgift, nye regler.. desverre

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Dette er svindel.. Det er vel samma om bilen er avregistrert eller hugget. Bilen blir jo ikke brukt alikevel? Noen som er enig i at dette ikke er som det burde være?

8622030[/snapback]

 

Jeg synes faktisk dette er en glimrende ordning. Det gir folk incitament til å faktisk kvitte seg med gamle vrak i stedenfor å tyne ut siste kilometer. Og du skal ha fulgt ganske dårlig med i nyhetene i mars for ikke å ha fått med deg dette.

Lenke til kommentar
Dette er svindel.. Det er vel samma om bilen er avregistrert eller hugget. Bilen blir jo ikke brukt alikevel? Noen som er enig i at dette ikke er som det burde være?

8622030[/snapback]