Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Kjøpe 1 Wii, Ny PC eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg setter min stemme på Wii! Har ikke vært så gøy å spille på mange år :-) Mener at Zelda: TB og Exite TRuck er vært pengene i seg selv. Og med alle de herlige VC spillene som er å dra ned så... Bare å kjøpe :-)

 

PS: Dersom du mener det er for lite titler pr nå, så kommer snart Super Paper Mario, Maris Strikers, super Mario Galxy og mange fler :-)

Lenke til kommentar

Enten eller? Kan du kan investere 10-15k på en pc ELLER 2k på en Wii?

 

For vis ikke kan du seff kjøpe PS3 + Wii, PS3 + 360, Wii + 360, PS3 + Wii + 360.

 

Kun 1 konsoll, gå for hva du liker best, grafikk;360/ps3

Har du pc og kjøper ny for å spille? Da spiller du vel RPG/fps-spill og trenger dermed mus og tastatur, da går du for PC.

Om det ikke er en spess type kategori spill du går for, men kjøper PC for å spille generelt, ikke gjør det, sats på konsoll.

 

Det er min mening da:|

Lenke til kommentar

Om du liker platform/puzzle og diverse: Wii

Om du liker bilspill: PS3 (GT5 f.eks).

Om du liker skytebangbang: X360

 

Om du er delt i smaken, liker litt skyting, litt bilspill, litt av vært med andre ord: PC

 

Jeg investerte i en Wii grunnet Zelda TP. Et spill jeg ikke angrer en dag på jeg kjøpte. Samt Metroid Prime spillene og Mario spillene.

 

PS3 har noen lovende titler i f.eks Littlebig Planet, Lair og GT5.

 

X360 er jeg dessverre mer usikker på, siden jeg ikke har sotti meg mye inn i konsollens spillutvalg, men f.eks Assasins Creed (multi), Fable 2 og Alan Wake er verd å se frem til.

 

På PC har man Crysis og Spore å se frem til, dog desverre koster en maskin til å kjøre crysis bra flesk.

 

Alt i alt kommer det ann på hva du er ute etter i en konsoll/gaming PC. Det er slik sett mye lettere å spille på konsoll fremfor PC siden du slipper å optimalisere svært spill for din HW, men det er og mer å hente i PC om alt fungerer.

 

Alt i alt, se på spillene du liker og velg etter det :)

Lenke til kommentar

Jeg går nok for en Wii p.g.a. spillene. Cord: Veit om de fleste titler so,m kommer til Wii og mange av de ser veldig bra ut. Spesielt Super Paper Mario :) Det spillet ser ganske bra ut. Man kan bytte fra 2D til 3D nårsom helst, bare med Mario da. Det er det som er dumt :(

 

Men blir nok Wii snart :D Kanskje en ny pc seinere :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som bor i Skien her og vet om de har Wii i noen av butikkene i Skien. Skulle kjøpe Wii i Porsgrunn (her jeg bor) og de hadde den ikke noen steder. De hadde den for 2-3 dager siden, men nå var det tomt over alt. Så noen som har sett den i noen butikker i Skien. Trenger svart fort!

Endret av killer92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...