Gå til innhold

Mange som skal på Hovefestivalen?

macciato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mange her som skal på Hovefestivalen til sommeren, og hva dere har tenkt til å se? Ukespass eller dagspass?

Fornøyd med artistene/bandene som kommer?

Selv skal jeg være der hele uka :w00t: Fikk gratis ukespass for å jobbe der en av dagene :whistle:

Gleder meg mest til å se Sivert Høyem (igjen), Kaiser Chiefs, King Midas...men skal få sett alt!

utvalget de har fått er jo ganske variert, men de kunne prøvd å få med mye mer Blues og Jazz! Derfor drar jeg også på Canal Street (Arendal) :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal kanskje ditt med den lokale klubben på Tårnåsen. Veldig liten sjangs for at jeg skal, men jeg håper.

Endret av HenrikTheGuitar
Skrevet
herre min hatt! La folk som vil svare :)  jeg bruker vanligvis ikke å nilese hele forumet i frykt for at andre har startet samme tema før meg :whistle:

8610159[/snapback]

Er snakk om å veldig enkelt skrive "hove" i søkelinjen. Trenger vitterlig ikke 3 hovetråder, 5 roskildetråder og ørten quartentråder.

Skrevet
herre min hatt! La folk som vil svare :)  jeg bruker vanligvis ikke å nilese hele forumet i frykt for at andre har startet samme tema før meg :whistle:

8610159[/snapback]

Er snakk om å veldig enkelt skrive "hove" i søkelinjen. Trenger vitterlig ikke 3 hovetråder, 5 roskildetråder og ørten quartentråder.

8610173[/snapback]

Da har folket mye å velge mellom :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...