Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan jeg "logge" linjen min?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et lite problem på jobb! Jeg har en ADSL linje fra Dataguard (2048/305). Kobler oss opp via en VPN tunell mot en server. Problemet er at ved jevne mellomrom (ca 3-5 min) så får jeg et blinkende serversymbol på skjermen. Dette betyr at forbindelsen med server/internett er brutt. Blinker i ca 5-10 sekunder, så er alt OK igjen! :mad:

Utrolig irriternde! Snakket med de som har serveren vår, og de kan ikke finne feil noen steder. Vi har flere kontor med forskjellige ISP`er, og det er ingen andre som har samme problem, noe som betyr at dette er lokalt.

Så det jeg lurer på er om det finns noen måte (program e.l) jeg kan logge linjen min? F.eks teste den i 10 minutter får å se om jeg får "dropp" i hastighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...