Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

nå orker jeg ikke mer! (selvmord)


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og i dag skulle jeg til å gjøre det så begynte de å mase igjen så gadd jeg ikke

 

det værste som fins er når foreldra bare maser sånn uten videre og det fikk meg til å føle med depressiv igjen :(

8655484[/snapback]

Skjer her hver eneste dag, det er så sykt deprimerendes at det rett og slett ikke går an.. Finnes ikke noe verre enn dette drittet. :ermm:

 

Jeg kan bare gjøre ting når jeg vil det på egen hånd.. Sier noen det til meg en gang, blir det gjort innen strakser... Går noen å maser konstant på meg, kan de bare glemme å få det gjort..

Lenke til kommentar

Hei dere to jeg er sånn omtrent i samme alder(Sikkert mindre en dere er 14) og er med venner sånn ca 2 ganger i uka ellers så ser jeg bare film og spiller og foreldrene maser 24timer i døgnet.

Det er da du skal bruke disse triksene:

 

Triks nr 1: Når de maser så si imot dem men ikke vær 100% frekk men ha humor samtidig og hvis de F.eks kansje sier "Ti stille" og etterpå så sier de "Hva er galt?kan du ikke si det til meg" da begynner du med "Først begynner du og si at jeg skal holde kjeft også sier du at jeg skal snakke, nå er jeg jammen men forvirra" med et smil rundt munnen. Virker alltid hvis du er i plage humøret.

 

Triks nr 2: Bruk tårer samtidig kan du få ut det du tenker på.

Og da hvis foreldrene er strenge så blir de knall snille ;)

Lenke til kommentar
Hei dere to jeg er sånn omtrent i samme alder(Sikkert mindre en dere er 14) og er med venner sånn ca 2 ganger i uka ellers så ser jeg bare film og spiller og foreldrene maser 24timer i døgnet.

8656024[/snapback]

Gjør NØYAKTIG det samme... Er faktisk med venner 2 ganger i uka også :p

Men ja, kanskje det er på tide å lage litt counter measures, ikke la mora mi herse så jævlig som hun gjør...

 

I like your style nobbit ;)

Lenke til kommentar

Takk Takk Du skal aldri la noen tråkke ned på deg var en tid den mest upopulære gutten i klassen og fikk mye dritt slengt på meg men så tenkte jeg "hmm jeg kan jo ikke synke noe lavere så hvorfor ikke stå imot?" og nå har jeg faktsik venner :)

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Gjest Guest

wubbable og x-nobbit, da er det ia hvert fall ikke bare meg da som har sånne jævla foreldre (no offence) hehe

 

@eewar, hva er en "altan"? :hmm: er det et slags "stup" (altså ikke stup men liksom en vegg eller noe sånt)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...