Gå til innhold

Faren til Jack..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter egentlig stadig vekk og venter på at han skal dukke opp i levende live og at han er sammen med the others eller noe. For eksempel har jeg flere ganger lekt med tanken på at han kunne være Jacob, eller at han er en av "toppsjefene" i the others-gjengen.

Han har jo spilt store roller i flere flashbacks, og er jo også far til Claire. At han hadde dukket opp på øya ville jo skapt masse spennende konfrontasjoner. Men samtidig vanskelig å forklare med tanke på at han døde før de kom til øya. Kunne jo vært at han iscenesatte det eller noe da, men.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg sitter egentlig stadig vekk og venter på at han skal dukke opp i levende live og at han er sammen med the others eller noe. For eksempel har jeg flere ganger lekt med tanken på at han kunne være Jacob, eller at han er en av "toppsjefene" i the others-gjengen.

8603604[/snapback]

Tror nok han hadde et forhold til øya for han døde eller "døde."

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller ville det være litt søkt om fren til Jack (og Claire forsåvidt) skulle være en mann som hadde noe med Dharam eller the others å gjøre? Etter min mening er han en forfyllet lege som spilte en viktig rolle i den virkelige verden og han binder mange av karakterene sammen. Det er absolutt påfallende at han har et forhold/ har møtt så mange av 815erne, men er dette mer enn tilfeldigheter?

Det er ikke denne mannen vi søker tror jeg, han finner vi i en annen tilknytning til øya.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...