Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Ikke nødvendig med personangrep.

 

"Dyre" klær er ikke automatisk bedre, men som oftest vil du oppleve bedre kvalitet og passform på bukser til >1000 kroner. Dette viljo naturligvis variere fra merke til merke, Blend, som jeg tipper ligger på rundt 800 har nok ikke engang halvparten av kvaliteten til en bukse fra f.eks. APC til det dobbelte.

Du finner sorte får overalt, men som oftest får du det du betaler for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke likte noen av dressene. Ikke fordi de ikke var alternative, men fordi de ser så samlebånd-alternative ut. Jeg vet ikke hva det er med Moods, men de klarer å lage klær som både de med lik avatar her inne misliker og folk som meg og Eplefe misliker. De er flinke sånn sett.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendig med personangrep.

 

"Dyre" klær er ikke automatisk bedre, men som oftest vil du oppleve bedre kvalitet og passform på bukser til >1000 kroner. Dette viljo naturligvis variere fra merke til merke, Blend, som jeg tipper ligger på rundt 800 har nok ikke engang halvparten av kvaliteten til en bukse fra f.eks. APC til det dobbelte.

Du finner sorte får overalt, men som oftest får du det du betaler for.

Jeg kjøper som oftest Nudie bukser. Har alltid vært fornøyd med de :)

De ligger på ca 800-1500kr.

 

On Topic: det er jævlig irriterende med alle idiotene som flyr rundt med russeklær allerede nå.

Lenke til kommentar

Russeonepiece? :ohmy: Finnes det også nå? Glad jeg ikke har sett det enda, må se helt grusomt ut.

 

Ja, det finnes desverre. :( Blant annet med det norske flagget klint utover hele plagget (hån mot flagget vårt), i enfarget versjon der det står "Russ 2010" på siden osv. :hm:

Lenke til kommentar

^ :!:

 

De som leverer skole gensere\bukser til vår skole (univeristy.no) har også begynt med disse dressene. Tror de kostet 899. Har hørt at etterspørselen er stor på skolen jeg går på, så jeg kommer vel til å se enda flere av disse sparkebuksene når klærne blir levert ut. :(

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare bli enige om å overse onepiece fra nå av. Greit nok, det er vel det styggeste plagget som noensinne er laget, men når 3 av 4 innlegg i denne tråden handler om det begynner det å bli litt vel overdrevet. Jeg tror de fleste har skjønt at ingen syns det er fint...

Lenke til kommentar

Kles trender er ikke forutsigbare i det heletatt. Vi går rundt å tenker at vi har funnet den "ultimate klesstil", men sannheten er at fremtidens ungdom sannsynligvis kommer til å se tilbake på denne tiden med et bredt smil om munnen og lure på hva i helvette vi tenkte på. Det gjør i hvert fall jeg.

mens-fashion-70s.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...