Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! :thumbdown:

 

En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete..

Høres ut som typisk ungdomsskole, eventuelt linjer på vgs som "mekken".

Lenke til kommentar
Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! :thumbdown:

 

En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete..

 

Haha, så ille. Sneakers kan i mine øyne brukes til en dress om det ikke er så formelt, og da skal sneakersene helst være helt plaine. Men DC -skatesko, det blir for teit.

 

Dette er sneakers jeg mener man kan bruke til dress: :)

Adidas-Stan-Smith--II.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Var juleball på skolen i går. Mange gutter som hadde flotte dresser, men ble ganske oppgitt da jeg så de fleste brukte skatesko til dressen! :thumbdown:

 

En jeg så hadde en fin svart dress. Men da han hadde hvite DC skatesko til, som i tilegg også var ganske møkkete..

 

Haha, så ille. Sneakers kan i mine øyne brukes til en dress om det ikke er så formelt, og da skal sneakersene helst være helt plaine. Men DC -skatesko, det blir for teit.

 

Dette er sneakers jeg mener man kan bruke til dress: :)

*Bilde*

 

Nei.

Lenke til kommentar
I hvilke sammenhenger bruker man dress "relativt uformelt"? Uansett, er endel rockegutter som bruker svarte converse til dress, det kan se greit ut.

 

Joda, om det er noe relativt uformelt er det mulig. :) Slik som et skoleball.

Ball er aldri uformelt.

 

Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier.

Lenke til kommentar
Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier.
Ungdomsskolen da, eller? Ungdomsskoler har en høy andel lavpannede idioter, så det er ikke så overraskende. Det betyr fortsatt ikke at det er (eller kanskje heller, er ment å være) uformelt. Man møter ikke opp i bryllup med strikt dresskode i pysjamas og tøfler, selv om man vet de er invitert (andre) idioter som (heller) ikke er i stand til å kle seg.
Lenke til kommentar
Skoleball, slik jeg kjenner til det er hvertfall ganske useriøse greier.
Ungdomsskolen da, eller? Ungdomsskoler har en høy andel lavpannede idioter, så det er ikke så overraskende. Det betyr fortsatt ikke at det er (eller kanskje heller, er ment å være) uformelt. Man møter ikke opp i bryllup med strikt dresskode i pysjamas og tøfler, selv om man vet de er invitert (andre) idioter som (heller) ikke er i stand til å kle seg.

Ungdomsskole ja. Ville forresten aldri møtt opp i et bryllup med pysjamas og tøfler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

KongKake: Er enig med de andre her. Har enda ikke sett en dress som vil ta seg bedre ut med sneakers enn med pensko. De sneakersene du postet var forøvrig nøytrale, men litt formløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...