Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Da henviser jeg deg igjen til wikipediasiden jeg linket til. Nu-metall er like mye metall som det du ramset opp. Selv om du kanskje ikke er enig.

 

Å bruke wiki som kilde er jo bare idiotisk. Hvem som helst kan skrive hva de vil der, noe du garantert vet fra før. Det at du ikke klarer å tolke det jeg skriver er faen ikke mitt problem =P (eller jo, kanskje, jeg er ikke verdens flinkeste til å formulere meg ^^)

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Ed Hardy klær, dæven, mann!

Overprisa junk...

 

HVa er Ed HArdy klær ? :p

Dette: http://edhardyshop.com/

Ser ut som man har tatt med seg klærne til tattoo ronny som har gått bananas med "stilige" motiv

Er forøvrig enig. Har til overs å se et ed hardy plagg som jeg ikke har misslikt.

 

Lite knippe av det jeg ikke liker:

Leopardmønster

Bling bling på sko o.l.

Skitne sko

Fargen som hverken er rosa,rød, oransje eller "hudfarget"

(Store) hull i jeans

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Å bruke wiki som kilde er jo bare idiotisk. Hvem som helst kan skrive hva de vil der, noe du garantert vet fra før. Det at du ikke klarer å tolke det jeg skriver er faen ikke mitt problem =P (eller jo, kanskje, jeg er ikke verdens flinkeste til å formulere meg ^^)

 

Hvilke særtrekk ved metal er det som mangler ved nu metal?

Lenke til kommentar
Lett enig med Northern, egentlig.

fkm, gidder du ikke ta poenget ved å lese mellom linjene eller har du en tvangstanke om å tolke alt helt bokstavelig?

 

:w00t:

 

 

 

Hvilke særtrekk ved metal er det som mangler ved nu metal?

 

Nja, det faktum at det skal være "upolert og røfft"? Mye nu-metal er utrolig overpolert, og har så mange elementer ved seg som får en metalelsker til å gremmes (rapping, scratching, elektroniske elementer osv.)

 

Sier selvfølgelig ikke at ALL nu-metal er slik. Jeg klarer fint å høre på Mudvayne f.eks.

Lenke til kommentar
Lett enig med Northern, egentlig.

fkm, gidder du ikke ta poenget ved å lese mellom linjene eller har du en tvangstanke om å tolke alt helt bokstavelig?

 

:w00t:

 

Ikke bli for glad. Espennt ble veldig sint da jeg sa jeg ikke likte Gant-bukser, så han har tydeligvis bestemt seg for å være uenig i alt jeg sier.

 

Angående vår diskusjon tror jeg vi må bli enige om å være uenige...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Fargen som hverken er rosa,rød, oransje eller "hudfarget"

 

Hvilken farge er det?

 

 

Blå.

Fra spøk til sitronsaft, en slags ferskenfarge?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
340978-5-1243001632020-n600.jpg

Slik som dette. Tenker spesiellt på skriften, kjolen til venstre og skoene. (Det skal sies at andre vil oppfatte fargenen litt annerledes enn jeg på grunn av forskjellige fargeinnstillinger på PC-skjerm)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...