Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Så var det ikke snakk om "metallhuer" da. Det var snakk om "Brootal Kids" ellr hva de nå kalles.

 

Jeg kan vel nevne at begge deler er på min liste over stiler jeg ikke liker å se!

 

Brootal kids er enkelt og greit noe metallhuer misliker sterkt, spesielt de som påstår de er metallhuer (de er jo bare emoer som hører på litt tyngre metal)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk sansen for brootal kids, rett og slett fordi de pynter seg. Det er ikke nødvendigvis en stil man synes ser bra ut, men så lenge man gjør et forsøk så er jo det et pluss. Langt hår og skinnjakker er utrolig kjedelig, brootal kids er ihvertfall litt freshere. Det er akkurat som emoer og scenekids, de pynter seg i det minste.

yourscenesucksgroup.jpg

 

Masse fine farger!

Lenke til kommentar
Dust.

 

Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg vil fram til.

 

 

Edit: Roet språkbruken litt.

 

Du viser virkelig hvor moden du er når du tyr til personangrep. Hva du anser som metall og ikke metall er komplett likegyldig. At det er mange som er enig med deg har absolutt ikke noe med saken å gjøre. Faktum er at nu-metall (for å ta et eksempel) er like mye metall som alt annet. At du ikke liker det er helt urelevant.

Lenke til kommentar
Denne tråden handler om stiler man ikke liker, og de sjangrene jeg nevnte er noen jeg ikke liker. Sjanger og stil går ofte hånd i hånd.

 

Nei det gjorde du ikke. Du presenterte din egen "fasit" på hva som er "ekte" og hva som er "fake" metall. I quote:

 

Ekte = black, heavy, death, thrash, speed, folk-black, folk, viking osv.

 

Ikke mallcore, hardcore, nu-metal og liknende.

 

Du skrev også:

 

Og du må lære deg å lese litt. Skrev at jeg ikke sier det de hører på er falskt, det er bare ikke METAL. Enkelt og greit.

 

Da henviser jeg deg igjen til wikipediasiden jeg linket til. Nu-metall er like mye metall som det du ramset opp. Selv om du kanskje ikke er enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...