Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville tatt det som et godt tegn, hvis ei jente plutselig sendte melding til meg. Kanskje enda mer om meldingen var ganske meningsløs :p

8597351[/snapback]

 

Hun har aldri sendt meg melding før, utenom når det var jeg som startet.

 

Meld. nr1:

"Heisann... Driver med du da? koos<3"

 

Jeg svarer:

"Sitter å spiller Xbox faktisk. fikk den igjen fra reparasjon i dag :D "

 

Meld nr 2. Ok, natta... <3 U

Lenke til kommentar
tja... *faen*

 

Hun spurte om jeg ble med på volleyballbanen nå da..skal vel bortover... Ligger et solstudio like ved...kanskje jeg tar 20 min på grillen... :D

8597618[/snapback]

ER

DU

DUST

?

 

Hun "ber" deg med ut og du vurdere å grille deg selv?

8597688[/snapback]

 

Er ikke så ille om hun blir med da ;)

Lenke til kommentar
Dama er helt klart interessert.

Grip sjansen mann, før den er forbi! :)

8599436[/snapback]

Dristig å si det. Man skal ikke ta noe for gitt.

 

Det er mulig damen er interessert, tror du skal fiske litt mer for å se om interessen er der. Skal vel ikke så mye til for å finne ut av det. Vær med hun.

Lenke til kommentar
Gjest Jens XL
Om ei jente som jeg tidligere har sendt noen få meldinger til om hva hun gjør og slikt, begynner å sende meldinger til meg på kvelden og slikt, hvor ofte tror dere at hun er interessert, eller rett og slett i *slitermedåbrukeoppkontankortet* humør?

 

Jeg liker henne, og har sånn halveis uttrykt dette i noen meldinger og samtaler, men jeg trodde hun var langt fra interessert.

8597173[/snapback]

 

Sannsynligvis kjeder hun seg, eller har blitt lurt til å kjøpe påfyllingskort hos Natal-

GSM for kr.1989.- og trenger å bruke opp ringeminuttene.

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt det som et godt tegn, hvis ei jente plutselig sendte melding til meg. Kanskje enda mer om meldingen var ganske meningsløs :p

8597351[/snapback]

Er ikke rart at så mange mennesker er innbilsk :roll: Én tekstmelding, og man tror automatisk at jenta vil ha deg. Er det ikke litt naivt å tro det så tidlig? Men, uansett, det kan jo godt hende at hun faktisk liker deg, det er det bare tiden som vil vise. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Enig med Databamse i det. Hun trenger jo ikke like deg selv om hun sende mld til deg, kanskje hun bare kjedet seg, hadde hun faktisk likt deg så tror jeg hun ville sendt deg en til etter du svarte og ikke bare natta.

Men man vet jo aldri :)

Og Marius nå må bruke hodet denne gangen og det riktige så kanskje det blir noe på deg ;)

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...