Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Du sa selv at hun var over den fasen.. Så da kan det jo tenkes!

 

Skal ikke dømme en person jeg ikke kjenner så jeg velger å tro at hun ikke gjorde noe med han.

 

Så det er bare å gjøre noe med det Marius. Ta ansvar og få noe til å skje!

8611676[/snapback]

 

Ja det var det da...

 

Er ikke så flink til det jeg... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro på jenten du. Hun gjorde sansynligvis ikke noe med gutten.

 

Hun har jo fortalt deg at hun ikke er sånn lenger, tro på hun.

 

Og hvis hun lyver, så ja da har du erfart det. Bedre å prøve enn å ikke gjøre noe fordi du TROR hun er den samme som før.

Lenke til kommentar
Tja, hun er kjent for å være veldig billig/lett på tråden. Har hatt seg med flere enn 10 stk. på en sommer. Hun er ikke akkurat "sette segned å snakke" typen...trodde jeg ikke iallefall...

8611436[/snapback]

Er dette noe hun har fortalt deg selv, eller er det sånt du har hørt av kusina til søstra til broren til en i klassen din? :p

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Tja, hun er kjent for å være veldig billig/lett på tråden. Har hatt seg med flere enn 10 stk. på en sommer. Hun er ikke akkurat "sette segned å snakke" typen...trodde jeg ikke iallefall...

8611436[/snapback]

Er dette noe hun har fortalt deg selv, eller er det sånt du har hørt av kusina til søstra til broren til en i klassen din? :p

8612499[/snapback]

 

Vi hadde en privat samtale i en fin kjeller da hun fortalte det...

 

Kan ikke si annet enn at det la en demper på instillingen min den kvelden...

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt det som et godt tegn, hvis ei jente plutselig sendte melding til meg. Kanskje enda mer om meldingen var ganske meningsløs :p

8597351[/snapback]

Er ikke rart at så mange mennesker er innbilsk :roll: Én tekstmelding, og man tror automatisk at jenta vil ha deg. Er det ikke litt naivt å tro det så tidlig?

8600623[/snapback]

 

Egentlig ikke. Om ei jente forteller deg hva hun driver med, ville du jo vanligvis drite i det? Vedkommende sender slike meldinger til folk hun tror bryr seg.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Hvis hun er så pokkers billig hadde du fått henne ganske raskt, det er mulig at hun faktisk liker deg og pirrer deg bare litt :)

8614012[/snapback]

Men virker også som om Mr. Olsen er ganske passiv, så kan være derfor det ikke har blitt noe kjøtt på bein.

 

Jeg vet det kan være et helvete å ta initiativ, men man kommer ikke så langt uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...