Megnus Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Kan folket slenge ut programmer som er gode til å lage trommer med? Bruker FruitLoops nå, men liker ikke det programmet noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 jeg vile ha brukt cubase og drum kit from hell Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 OG drum kit from hell? Har jeg forstått det sånn at dkfh er en VST som med andre ord er en plug-in? (til f.eks cubase) Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 EzDrummer ser umåtelig kult ut. Har selv ikke noen erfaring med det, though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 OG drum kit from hell? Har jeg forstått det sånn at dkfh er en VST som med andre ord er en plug-in? (til f.eks cubase) 8594856[/snapback] jepp... så bare bruker du drum map i cubase go bygger opp trommer... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Bruker FruitLoops nå, men liker ikke det programmet noe særlig. 8594264[/snapback] Hva er det du ikke liker da? Du kan jo bruke dkfh i fruityloops også hvis det bare er lydene du ikke liker. For tromme sequencing er FL noe av det beste jeg har vært borti i hvertfall. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Lydene som følger med FL suger, men har du gode lyder, er FL et særdeles godt verktøy Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Kan folket slenge ut programmer som er gode til å lage trommer med? Bruker FruitLoops nå, men liker ikke det programmet noe særlig. 8594264[/snapback] tromme lydene i reason syns jeg er utrolig bra. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 okok.. er det sånn at man får seg et prog til samples og et annet til å sette sammen loopsa? Sliter med å finne det riktige... kan noen smekke opp en fin fin guide? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 EzDrummer ser umåtelig kult ut. Har selv ikke noen erfaring med det, though. 8594880[/snapback] Jeg har hørt mye skryt om det programmet der, men har ikke fått testet det selv enda Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) EzDrummer er konge! Trommelsager på boks!. Sakker ikke, øker ikke, drikker ikke opp ølet ditt, og stikker ikke av med dama di.. Men on- topic: Man kan lage sine egne MIDI- spor, også. Hvis jeg skal kritisere noe, er mange av de ferdige breakene som følger med litt "over the top". Men det avhenger jo litt av musikkstil. Endret 24. mai 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Rhythm Rascal, ikke så veldig mye å skryte av, det er vel helst bare for gitarister som vil ha en trommerytme å lene seg på: http://rhythmrascal.com/ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hvis du har goood tid, penger og kunnskaper til det, er min anbefaling helt klart DFH Superior. Det er ganske krevende, du må mikse det selv helt fra grunnen, men det er fantastisk. Noe lettere er EZ drummer, som også låter veldig bra og realistisk. Mye lettere å få bra lyd ut av. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hydrogen synes jeg er enkel og grei. http://www.hydrogen-music.org Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Sorry for å bumpe en gammel tråd, men har ikke lyst å starte en ny.. ^^ Bruker basic EZdrummer, men har et problem med latency. Tar lang tid før Cubase SX reagerer, får ikke brukt EZD skikkelig da. Og det suger siden det er fantastisk plug-in. Liger interfacen og brukervennligheten til Adobe Audition, men den støtter ikke VST-i som EZdrummer må ha. Forslag ? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 velg riktig driver i cubase. ASIO helst har du ikke asio driver kan du laste ned denne: http://www.asio4all.com/ Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Virka ikke det, gitt.. Får vente til jeg får den nye dataen og håpe at det funker greit da, men takk for tipset.. ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Fins det noe slags tromme program som er slik at man trykker på tastaturet for og tromme? Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Rhythm Rascal, ikke så veldig mye å skryte av, det er vel helst bare for gitarister som vil ha en trommerytme å lene seg på:http://rhythmrascal.com/ Prøvde å installere det men det funket ikke, ikke opp at det var en feil når jeg skulle starte prg. Hva vil få det til å funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå