Gå til innhold

Så du tror du er tøff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der har du cs og hele pakka nede, tror desverre ikke at du har sett på heletiden

8591652[/snapback]

 

Hva er vits med å se på? :S Høre er nok kunne sett på den jeg også men må jo spise osv uansett så? umulig å da ha øya 100 prosent på den i 6 timer uansett

Har hatt på headsettet hele tiden så å si. cs har jeg ikke hatt oppe siden rett etter skolen, ligger bare der :)

Lenke til kommentar
Og der har du cs og hele pakka nede, tror desverre ikke at du har sett på heletiden

8591652[/snapback]

 

Hva er vits med å se på? :S Høre er nok kunne sett på den jeg også men må jo spise osv uansett så? umulig å da ha øya 100 prosent på den i 6 timer uansett

Har hatt på headsettet hele tiden så å si. cs har jeg ikke hatt oppe siden rett etter skolen, ligger bare der :)

8591661[/snapback]

 

Da er jo hele vitsen borte med å poste her :p det er en utholdenhets / skryte tråd. :p

Lenke til kommentar
Og der har du cs og hele pakka nede, tror desverre ikke at du har sett på heletiden

8591652[/snapback]

 

Hva er vits med å se på? :S Høre er nok kunne sett på den jeg også men må jo spise osv uansett så? umulig å da ha øya 100 prosent på den i 6 timer uansett

Har hatt på headsettet hele tiden så å si. cs har jeg ikke hatt oppe siden rett etter skolen, ligger bare der :)

8591661[/snapback]

 

Da er jo hele vitsen borte med å poste her :p det er en utholdenhets / skryte tråd. :p

8591677[/snapback]

Tror du virkelig ikke lyden er nok? Har den på hjernen og ser for meg de tok kjerringene fram og tilbake hele tia, burde holde det.

 

Prøv å hør på den i 6 timer du skal du kjenne hvor slitsomt det er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...