Gå til innhold

Så du tror du er tøff?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter og headbanger (eller noe sånt :p ) og synger med.

Jeg trenger et nytt liv.

Snakker om den første sangen nå. :p

Endret av Kibs
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeeez takler ikke mere!

*edit*

Må legge til at det eneste jeg gjorde under de 3001 lutfattige sekundene var å rulle powerball i de 500 første sekundene :p MEN jeg glante på.

post-62282-1178909324_thumb.png

Endret av Ole J
Skrevet

Har hørt på den ganske lenge nå. Begynner å bli litt lei xD..

Jeg kommer til å høre ekko av den sangen i øra...i hele kveld.

Skrevet (endret)

Hva heter den? Vil laste den ned.

Gief!

Edit: Leste ikke alt i tråden. Fikk lastet den ned.

Endret av Sundt
Skrevet
Og der har du cs og hele pakka nede, tror desverre ikke at du har sett på heletiden

8591652[/snapback]

Hva er vits med å se på? :S Høre er nok kunne sett på den jeg også men må jo spise osv uansett så? umulig å da ha øya 100 prosent på den i 6 timer uansett

Har hatt på headsettet hele tiden så å si. cs har jeg ikke hatt oppe siden rett etter skolen, ligger bare der :)

Skrevet
Og der har du cs og hele pakka nede, tror desverre ikke at du har sett på heletiden

8591652[/snapback]

Hva er vits med å se på? :S Høre er nok kunne sett på den jeg også men må jo spise osv uansett så? umulig å da ha øya 100 prosent på den i 6 timer uansett

Har hatt på headsettet hele tiden så å si. cs har jeg ikke hatt oppe siden rett etter skolen, ligger bare der :)

8591661[/snapback]

Da er jo hele vitsen borte med å poste her :p det er en utholdenhets / skryte tråd. :p

Skrevet

8591652[/snapback]

8591661[/snapback]

Da er jo hele vitsen borte med å poste her :p det er en utholdenhets / skryte tråd. :p

8591677[/snapback]

Tror du virkelig ikke lyden er nok? Har den på hjernen og ser for meg de tok kjerringene fram og tilbake hele tia, burde holde det.

Prøv å hør på den i 6 timer du skal du kjenne hvor slitsomt det er..

Skrevet
Noen som har bare den snutten som er på animasjonen? Ikke hele sangen.

8591860[/snapback]

Skjønte ikke helt hva du mente med det men :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...