Gå til innhold

Trailer: Project Gotham Racing 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer Vikers88. Har poengtert dette tidligere også.. MacBook: Hverken firefox eller safari vil vise film. Ubuntu: Firefox vil ikke vise film. Godt å se at jeg ikke er den eneste som har problemer med filmklippene som gamer.no legger ut :)

Lenke til kommentar
Det stemmer Vikers88. Har poengtert dette tidligere også.. MacBook: Hverken firefox eller safari vil vise film. Ubuntu: Firefox vil ikke vise film. Godt å se at jeg ikke er den eneste som har problemer med filmklippene som gamer.no legger ut :)

8603605[/snapback]

 

Er det faktisk film der? Jeg trodde det bare var bilde og at filmen kommer senere. Det står jo "work in progress".

Lenke til kommentar

Ingen av filmene til Gamer funker hos meg, hverken på min bærbare eller stasjonære, samma om hvilken nettleser det er. Virker ikke som jeg er den eneste, så tror Gamer har litt og rydde opp i. Kan også nevne at det er sånn med Kulturo sin avspiller også.

 

Edit: Ikke sett den tråden der før, håper det blir fikset snart! Bra av gamer.no og løse problemene. :love:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Det stemmer Vikers88. Har poengtert dette tidligere også.. MacBook: Hverken firefox eller safari vil vise film. Ubuntu: Firefox vil ikke vise film. Godt å se at jeg ikke er den eneste som har problemer med filmklippene som gamer.no legger ut :)

8603605[/snapback]

 

Hmm, kjører Macbook Pro og har aldri hatt noen problemer med noen av filmene her på gamer i Safari.

Lenke til kommentar

Funker helt utmerket i Firefox'en min..

 

synes det så ganske bra ut når man fikk se vanndråpene som rant nedover siden på corvetta når den sto i ro og de kjørte kameraet rundt bilen. så jo nesten helt fotorealistisk ut. :yes:

Endret av Stuff04
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...