Gå til innhold

Calling All Cars & rampart til US store i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fy faen.. det her er tåpelige greier... to uslige små trailere som har ligget på US Store i ukesvis :thumbdown: Merker at jeg begynner å bli småsur her jeg sitter :mad: hvis ikke vi får noen bra demoer eller noen spill snart nå, så vet jeg ikke hva jeg gjør... Er dritt lei av å bli like skuffa hver fredag når jeg åpner PS Store for oppdateringer! Er greit nok at vi fikk en god oppdatering av firmwaren igår,men det får da være grenser :no: Når Xbox live marketplace får flere demoer pr. uke enn det vi får pr. måned så er det noe rart

Lenke til kommentar

Nok ei gigant-oppdatering i butikken, ja. Eigentleg hadde eg ikkje store forventningar til at Calling All Cars skulle komme i dag, sidan det stod på Eurogamer at det truleg kom i Juni, men når eg såg tittelen med store bokstavar på framsida trudde eg ein augneblink at det hadde komt. Skuffande.

 

Eg synest dette er for dårleg. Kvifor må vi vente fleire veker lengre på ting som er ferdiglaga, og blir distribuert over ei nedlastingsteneste?

 

Kay

Lenke til kommentar
Kanskje vi ikke er prioritert i samme grad, eller at de ikke har resurser?

Har i alle fall blitt frustrert jeg og.

8705317[/snapback]

Jeg tipper det er et lite "stunt".

Dvs. noen ting slepper de først i Europa, noen ting først i USA.

Det som da skjer, er at de i Europa går rundt og venter og venter, nesten som julaften.. FAEN VI VIL HA SPILLET NÅ!! Tenker folk og vips.. Det er vel en slags indirekte markedsføring ,da alle vet at slike ting sprer seg raskt over internett :-)

 

Det er min teori.. Det er jo ingen teknisk umulighet å lansere samme spillet begge steder! Det er jo samme spill liksom :p Og lansering er jo bare elektronisk, hehe..

 

Jeg har lyst på source of pain.. ugh! I want it now!

Calling All Cars vet jeg ikke om jeg vil ha, med mindre det er überfett da.. ser litt kult ut.. Vet noen om det støtter online gaming?

Lenke til kommentar
Kanskje vi ikke er prioritert i samme grad, eller at de ikke har resurser?

Har i alle fall blitt frustrert jeg og.

8705317[/snapback]

 

Det kan vel muligens ha med at alt skal gjøres om til bl.a. fransk, tysk, italiensk, spansk, polsk, russisk, tjekkisk, kroatisk, gresk, flamsk, islandsk, finsk, dansk, svensk og norsk..

 

Men ja, det er forsvinnende lite som foregår på PS sjappen for tiden.. Og Qbert?? WTF.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...