Jump to content
Sign in to follow this  
Jimmy Pop

:LOL:

Vil dere bytte ut :lol: - smileyen?  

1. 1. Vil dere bytte ut :lol: - smileyen?

• Ja, for svarte svingende!!!
      38
    • Nei, det er den fineste smileyen jeg har sett på lenge!
      7
    • Jeg bryr meg vel ikke! Jeg hater smileys uansett.
      16

Recommended Posts

For min del så mangler det et alternativ : "hvem bryr seg"..

For hvem i alle dager gidder og bry seg om det :???: jeg gjør det ihvertfall ikke, og kan ikke forstå at noen gidder og henge seg opp i slikt småtteri..

Annonse
For min del så mangler det et alternativ : "hvem bryr seg"..

Ene alternativet er virkelig "Jeg bryr meg ikke".

Er ikke det godt nok?

Ehh. det er vel ikke helt riktig, alternativet er:

"Jeg bryr meg vel ikke! Jeg hater smileys uansett."

Dermed er det tatt for gitt at det å ikke bry seg om hvordan de ser ut, er likestilt med å hate smileys. noe som ikke kan antas uten videre..

Jeg bryr meg ikke, men jeg hater da ikke smileys, jeg synes de kan være greie til å understreke litt.

Mvh

G

Ash nazg durbatulûk, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul.

Tolkien-fan? Isåfall er vi to! 8)

Jeg tar meg den frihet til å rette litt på signaturen din - det mangler nemlig en setning:

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul.

8) Tolkien.1337-The.Arisen.One 8)

Jeg tar meg den frihet til å rette litt på signaturen din - det mangler nemlig en setning:

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul.

Ja, vet det... Satt og så på det.. Så skulle jeg oversette det, og da kom jeg fram til at det manglet en "litt" vesentlig del.. Så da måtte jeg bla igjen... Rådsmøte hos Elrond... :lol:

Tror ikke det er det at amund vil ha disse smilyene han er vist på ferie og da er det lite å gjøre så vi får vel vente litt til til han kommer tilbake.

:)

Eller gjør som meg:

disable.smily@hw.no.forum.jpg

Skift denne :lol:-smileyen nå... Får vondt av og se den. Han som tegnet den må være ganske tilbakestående. :roll:-smileyen er den eneste av smileyene som faktisk duger...

Hva har dere egentlig imot :lol:-smilyen? Den funker da den, selv om den ser _ufattelig_ lite lur ut...

Yndlingssmileyen min er :roll:-ern.. Den er sjefs..

ELWiss

Nå er jeg så lei disse lame smileyene at jeg iallefall kutter dem ut selv. Nå har jeg deaktivert bruk av "Smil" i profilen min, og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Nå er jeg så lei disse lame smileyene at jeg iallefall kutter dem ut selv. Nå har jeg deaktivert bruk av "Smil" i profilen min, og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Jeg har også gjort det.. Men det er ikke alle som kommer til å gjøre det, derfor hadde det vært bra hvis noen hadde byttet ut de styggeste smileyene...

Men som Elwiss sa, så er roll den kuleste.