Gå til innhold

Nytenkende dråpebilder - Tsunami-bølge


Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Prøvde å lage noen ordentlige splash her om dagen, og endte opp med et par ordentlige splash. Her er det beste bildet.. :)

 

64148.jpeg

 

Fant et til jeg..

 

64149.jpeg

 

Innvendinger? :whistle:

 

Jeg vet at det tekniske ikke er på topp her, og bildene er veldig lite / dårlig redigert, men poenget mitt er at jeg synes jeg hadde fått til noen fine og nytenkende dråper, og ikke bare den samme lille enslige dråpen, som er typisk i disse dager.. :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er så ufattelig lei elendige dråpebilder på dette forumet. Kan ikke folk eksperimentere på gutterommet til de finner ut hvordan de fokuserer, lager fete dråper, får fin refleksjon og en fin bakgrunn?

 

Sorry for at dette kom til deg, men bildet ditt (faktisk de fleste jeg har sett) havnet i denne kategorien.

8580442[/snapback]

Joda, takk for den.

 

Er åpen for å se et av dine bilder, jeg..

Lenke til kommentar
Jeg er så ufattelig lei elendige dråpebilder på dette forumet. Kan ikke folk eksperimentere på gutterommet til de finner ut hvordan de fokuserer, lager fete dråper, får fin refleksjon og en fin bakgrunn?

 

Sorry for at dette kom til deg, men bildet ditt (faktisk de fleste jeg har sett) havnet i denne kategorien.

8580442[/snapback]

Kunne ikke sagt meg mer enig, takk for at noen tørr si ifra!

Lenke til kommentar
Jeg er så ufattelig lei elendige dråpebilder på dette forumet. Kan ikke folk eksperimentere på gutterommet til de finner ut hvordan de fokuserer, lager fete dråper, får fin refleksjon og en fin bakgrunn?

 

Sorry for at dette kom til deg, men bildet ditt (faktisk de fleste jeg har sett) havnet i denne kategorien.

8580442[/snapback]

Kunne ikke sagt meg mer enig, takk for at noen tørr si ifra!

8580691[/snapback]

 

Føler egentlig bare for å backe opp under denne her :) Påtide med noe annet folkens? :)

Lenke til kommentar

Jo, jeg er vel kanskje enig. Dumt at alt dette skulle havne i min tråd, men jeg forstår at det ikke bare er meg som spammer bildekritikken med dråpebilder. Jeg personlig skal prøve å korte ned på dråpebildene, og heller finne andre motiver å knipse. :)

Lenke til kommentar
Jo, jeg er vel kanskje enig. Dumt at alt dette skulle havne i min tråd, men jeg forstår at det ikke bare er meg som spammer bildekritikken med dråpebilder. Jeg personlig skal prøve å korte ned på dråpebildene, og heller finne andre motiver å knipse. :)

8582367[/snapback]

Flott.

Husk at det er så uendelig mange andre ting man også kan ta bilde av, så når 8/10 tråder er om dråper, så blir jeg og mange andre ganske lei.

Du burde heller jobbe videre med den parfymeflasken du hadde skyggesatt (hvis det var det det var, noe usikker) eller lignende prosjekter hvis du skal ta bilder i heimen, det bilde synes jeg var meget bra.

Lenke til kommentar
Jo, jeg er vel kanskje enig. Dumt at alt dette skulle havne i min tråd, men jeg forstår at det ikke bare er meg som spammer bildekritikken med dråpebilder. Jeg personlig skal prøve å korte ned på dråpebildene, og heller finne andre motiver å knipse. :)

8582367[/snapback]

Flott.

Husk at det er så uendelig mange andre ting man også kan ta bilde av, så når 8/10 tråder er om dråper, så blir jeg og mange andre ganske lei.

Du burde heller jobbe videre med den parfymeflasken du hadde skyggesatt (hvis det var det det var, noe usikker) eller lignende prosjekter hvis du skal ta bilder i heimen, det bilde synes jeg var meget bra.

8582464[/snapback]

Åh, nå ble jeg glad.. :love:

 

Jeg har helt gitt opp det prosjektet, da responsen var heller laber. Skal rigge opp nå med en gang, og se hva jeg får til. :) Takk for tipset.. :D

Lenke til kommentar

jeg har slettet et par poster. meningen med denne delen av forumet er at en skal få konstruktiv tilbakemelding på bilder en har tatt. det er derfor denne delen heter Bildekritikk. For noen kan en viss type objekter være kjedelig mens det av andre brukes disse objektene til å forbedre sine ferdigheter innenfor kunsten å fotografere. jeg vil be folket om å respektere dette.

 

når en ber om kritikk på bilder en har tatt må en kunne tåle at en får negativ tilbakemelding på bilder en har tatt. men det er også viktig her å være konstruktiv i sin negative tilbakemelding.

 

kommentering eller tilbakemelding på dette skal tas til undertegnede på PM og ikke kommenteres i denne tråden. hvis det skjer vil disse innleggene bli slettet og/eller redigert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...