Gå til innhold

bestilte ny fikk brukt


Anbefalte innlegg

skulle handle cpu om dagen her

bestilte amd 939 3800 hos netshop de hadde 1x på lager

det var ny pris på den og den sto avertert på helt vanelig vis

hjem til meg kommer en opnet eske me en cpu som hadde 2 stk typer kjølepasta klint utover seg tildels tilgriset kan man si

detta fakturerte netshop full pris for

 

er detta en "glipp" eller fler opplevd det samma=?

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulle handle cpu om dagen her

bestilte amd 939 3800 hos netshop de hadde 1x på lager

det var ny pris på den og den sto avertert på helt vanelig vis

hjem til meg kommer en opnet eske me en cpu som hadde 2 stk typer kjølepasta klint utover seg tildels tilgriset kan man si

detta fakturerte netshop full pris for

 

er detta en "glipp" eller fler opplevd det samma=?

:ermm:

8578715[/snapback]

 

Hei !

 

Vi har bare solgt en eneste AMD 3800+ i socket 939 den siste måneden, og den var kategorisert som demovare, og dette sto også beskrevet i vareteksten. Så tror nok ikke du har blitt "lurt" her.

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Ja det er vanskelig å plukke av røret og ringe nå til dags....

 

Helt greit at netshop svarte her i posten spør du meg.

 

Hadde det vært/blitt trøbbel i etterkant så kunne det vært og å post her på forumet, men ikke i forkant på en bagatell som man kunne fått svar på man hadde orket å ringt.

Lenke til kommentar

Idiotisk å starte en slik tråd uten å ha pratet med netshop på forhånd. En slik sak er mellom kunden og netshop, og jeg syns det blir feil å ta opp dette uten å ha pratet med netshop først. Hvis netshop stiller seg på bakbeina kan jeg skjønne behove for å dele meninger med oss her på forumet. Men i denne saken skaper det unødvendig dårlig publisitet som kanskje er ufortjent for netshop.

Lenke til kommentar
Strengt tatt er dette ikke nødvendig å lage ett stort nummer av.

Dette er en sak mellom deg og Netshop, og jeg synes det er fryktelig uryddig av deg å ikke ta kontakt med Netshop og la de svare for seg først før du poster dette på ett forum.

8579246[/snapback]

 

 

Jeg vil gjerne vite hvordan de enkelte nettbutikkene behandeler sine kunder og hvilken rutiner de har for returvarer ol.

 

Er det slik at forumet er negativ til erfaringer ang. nettbutikker nå?

 

I ytterste konsekvens så kan jo alle tema ordnes med den det gjelder så kan hele forumet her legges ned.

Har du problemer med PC, lurer på noe osv. Ordne det via Pm fra nå av :no:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
Strengt tatt er dette ikke nødvendig å lage ett stort nummer av.

Dette er en sak mellom deg og Netshop, og jeg synes det er fryktelig uryddig av deg å ikke ta kontakt med Netshop og la de svare for seg først før du poster dette på ett forum.

8579246[/snapback]

 

hva er det som er skrevet som er ett stort nummer??

 

du bør lese litt flere tråder før du lager ett stort nummer av dette her. forumet flyter over av tilsvarende poster..

 

skam seg!!

Lenke til kommentar
Strengt tatt er dette ikke nødvendig å lage ett stort nummer av.

Dette er en sak mellom deg og Netshop, og jeg synes det er fryktelig uryddig av deg å ikke ta kontakt med Netshop og la de svare for seg først før du poster dette på ett forum.

8579246[/snapback]

 

Lite tillitsvekkende utsagn!

 

Jeg vil gjerne vite hvordan de enkelte nettbutikkene behandeler sine kunder og hvilken rutiner de har for returvarer ol.

 

Er det slik at forumet er negativ til erfaringer ang. nettbutikker nå?

8579953[/snapback]

Nei det er ikke det.

Men det er det, om det så er som netshop svare at det er solgt ett demoprodukt. Hvis det da viser seg å være riktig, at da evt han ikke har sett godt(lest feil) nok når det ble bestilt at han "trodde" han bestillt ett nytt ubrukt produkt.

Da blir det feil "publisitet"

Lenke til kommentar
** Flamere skytes on-site **

8579459[/snapback]

 

 

Strengt tatt er dette ikke nødvendig å lage ett stort nummer av.

Dette er en sak mellom deg og Netshop, og jeg synes det er fryktelig uryddig av deg å ikke ta kontakt med Netshop og la de svare for seg først før du poster dette på ett forum.

8579246[/snapback]

 

Lite tillitsvekkende utsagn!

 

Jeg vil gjerne vite hvordan de enkelte nettbutikkene behandeler sine kunder og hvilken rutiner de har for returvarer ol.

 

Er det slik at forumet er negativ til erfaringer ang. nettbutikker nå?

8579953[/snapback]

Nei det er ikke det.

Men det er det, om det så er som netshop svare at det er solgt ett demoprodukt. Hvis det da viser seg å være riktig, at da evt han ikke har sett godt(lest feil) nok når det ble bestilt at han "trodde" han bestillt ett nytt ubrukt produkt.

Da blir det feil "publisitet"

8579977[/snapback]

 

Greit nok, la det komme fram i tråden da istedet for straks å prøve å sensurere og angripe trådstarter. Dette er et diskusjonsforume, ikke "THE TRUTH".

Lenke til kommentar

Han skal da få lov til å skrive dette. En av grunnene til at forumet er her er at man skal få svar hvis man er usikker eller trenger støtte. Han ville vite om det kanskje skulle være sånn, er jo ikke alle som kjøper prosessor annenhver måned. uansett, man skal ha lov til å spørre hvis man er usikker.

 

Han hengte jo ikke ut netshop ved å slenge dritt om de, han bare sa hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig talt si meg enig med oyfaerg. Det har heller ikke blitt senurert noe her.

 

Dere drar jo saken fullstendig ut av proporsjoner.

 

Trådstarter klager på noe han muligens skulle tatt opp med Selger først.

 

Selger svarer på tiltale og trådstarter har ikke sagt stort siden.

 

Case closed.

Lenke til kommentar
Strengt tatt er dette ikke nødvendig å lage ett stort nummer av.

Dette er en sak mellom deg og Netshop, og jeg synes det er fryktelig uryddig av deg å ikke ta kontakt med Netshop og la de svare for seg først før du poster dette på ett forum.

 

Nå får dere rulle inn!! Forumet er til for å diskutere!! Trådstarter spør bare enkelt om dette er noe å stusse på, verken mer eller mindre. Samtidig kommer netshop med et helt fint svar på saken. Hvorfor alle begynner å flame trådstarter for å spørre om et enkelt spm synes jeg er helt vannvittig. Stusser hvertfall på at det er moderator som først er ute med giljotinen.

 

Trådstarter har på ingen måte prøvd å kaste skitt eller noe som helst, fokuser heller kritikken deres til de som gjør det, og la nå denne karen få være i fred.

 

Møkkafolk

 

Victurus!

Lenke til kommentar

Netshop svarer på en ryddig måte i tråden.

Moderatorene som er innom er bare ynkelige.

Oyesfaerg bærer fram en personlig mening uten å henvise til noe brudd på reglene. Hvis det ikke er lov å diskutere det må moderatorene slutte å poste og heller åpne en alias-konto hvor personlige meninger kommer fram.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...