Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for Znote 6625 (har selv bestilt den mindre utgaven znote 6224, med mindre skjerm, lfærre piksler), den har bedre grafikkort med tanke på andre specs som SM 4.0 m.m, samt at znoten har bedre chipset enn xps foreløbig, men jeg regner med at dell kommer til å oppgradere det om ikke så alt for lenge. Så da kommer det også litt ann på hvor lenge du er villig til å vente.

Lenke til kommentar

Znoten har de beregnet levering til 24 mai pga. at de ikke har fått inn alle komponentene enda, men jeg regner med at du skal få maskinen mot slutten av mai senest ;)

 

Hvis du kan vente litt lenger (rundt starten av juni), kan jeg gi deg et lite referat av pcen når jeg får den tilsendt om ca 15 dager+(til tross for at jeg skal ha den "lille" varianten bortsett fra det har de samme specs).

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar

En ting å huske på med Dell XPS er at det vil nok komme et mange hakk bedre DX10 kort i XPS enn i 6625, dette kortet er jo ikke klart enda, grunnet varmeproblemer etc etc...

 

Den zeptoen yter uansett ikke like godt som XPS'en , så klarer du deg uten DX10 så gå for xps, betyr penger og dx10 noe så gå for zeptoen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...