Gå til innhold

The Experience: fotball compo på lanet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ballbinge rett utafor + en grusbane + en stor kunstgress bane litt lengre bort.. hadde egentlig vært en god ide vis noen hadde fått til et opplegg med dette.. så kan vi få rørt litt på beina å ikke sittet inne å nerde inne i hallen hele tia :)

Endret av sQRENSEN
Lenke til kommentar

samma tenkte jeg. :) vi får ta det opp med compo crewet når crewene er satt opp. :) ideen var å få folk til å bevege på seg iallefall.

 

fikse slik at vinnerne av hele "cupen" går videre mot arrangørene av lanet. :p hadde vært kult. (ser for meg Fubar og resten av arrangørene løpe etter en fotball:P)

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
samma tenkte jeg. :) vi får ta det opp med compo crewet når crewene er satt opp. :) ideen var å få folk til å bevege på seg iallefall.

 

fikse slik at vinnerne av hele "cupen" går videre mot arrangørene av lanet. :p hadde vært kult. (ser for meg Fubar og resten av arrangørene løpe etter en fotball:P)

8574938[/snapback]

Det er faktisk noen av oss som har spilt myyyye fotball, så dere skal nok få kamp ja! ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
ja. :) hadde vært kos med fotball eller volleyball compo.. så vi får se om event crew'et klarer å få til noe. :)

9077700[/snapback]

 

Event? compo vel?

 

Uansett er vel dette noe som kan gjennomføres uofisielt også, hvis crews ikke får satt opp turnering. Kan gjøres enkelt ved å få lag til å melde seg på ved f.eks infostanden, så setter man seg bare ned og setter opp kampene, så sette opp tidene. (walkover bør forventes)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...