Gå til innhold

Forslag til Bluetooth mus?


Anbefalte innlegg

Bare lurte på om noen har noe forslag på en god mus som bruker bluetooth som overføringsteknologi? Usb-huben til min gamle har sluttet å fungere, så jeg trenger sårt en ny. Vet det er mange gode RF muser på markedet, men i og med at jeg skal bruke musa i et annet rom enn der pc'en står, så trenger jeg sterkere signaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

funny, skulle inn for å sjekke etter anbefalning på en god bluetooth mus da MX1000 er umulig å finne i BT-variant.. (selges kun sammen med MX5000 keyboard, doooh!)

 

HVordan gikk det, har dere andre funnet noe?

 

Noen som evt veit om gode (bluetooth) alternativer til MX1000,

dvs en med litt størrelse, godt grep og litt tyngde?

Lenke til kommentar
hehe, flere i samme båt ja. Skulle inn og se etter anbefalinger på BT mus jeg også.

 

Eneste fornuftige jeg har funnet er denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744

 

Ser den går på 2.4Ghz.. Mange av Logitech's varianter også opererer på samme frekvens ser jeg. Men de er likevel ikke bluetooth?

8712521[/snapback]

 

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12134

 

 

Avansert, men utrolig god. :thumbup:

8712530[/snapback]

 

Den laser 8000 musa er den jeg har satt opp i min foreløpige handlevogn, men har også sett litt på den MX musa. Hvordan er batteri levetiden på den MX musa, og hvordan ser lade stasjonen ut? Rekkevidden regner jeg med er bra på begge, men hvordan er det med stabiliteten? Er rimelig sikker på at det blir en av de 2 musene der til meg :)

 

Vinci

Lenke til kommentar
hehe, flere i samme båt ja. Skulle inn og se etter anbefalinger på BT mus jeg også.

 

Eneste fornuftige jeg har funnet er denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744

 

Ser den går på 2.4Ghz.. Mange av Logitech's varianter også opererer på samme frekvens ser jeg. Men de er likevel ikke bluetooth?

8712521[/snapback]

 

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=12134

 

 

Avansert, men utrolig god. :thumbup:

8712530[/snapback]

 

Den laser 8000 musa er den jeg har satt opp i min foreløpige handlevogn, men har også sett litt på den MX musa. Hvordan er batteri levetiden på den MX musa, og hvordan ser lade stasjonen ut? Rekkevidden regner jeg med er bra på begge, men hvordan er det med stabiliteten? Er rimelig sikker på at det blir en av de 2 musene der til meg :)

 

Vinci

8713212[/snapback]

 

 

sånn ser ladestasjonen ut :)

post-130759-1180275466_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

 

sånn ser ladestasjonen ut :)

8714838[/snapback]

 

Den var jo litt tøff da... er ikke sikkert fruen er enig, men jeg likte den vertfall :) Takker for bildet

 

Edit: Lurer også litt på det Andy spurte om for litt siden. Så ikke på Logitech sine sider om dette var en BT mus, men det kan vel sikkert du svare på? :)

 

Vinci

Endret av Vinci
Lenke til kommentar

 

 

sånn ser ladestasjonen ut :)

8714838[/snapback]

 

Den var jo litt tøff da... er ikke sikkert fruen er enig, men jeg likte den vertfall :) Takker for bildet

 

Edit: Lurer også litt på det Andy spurte om for litt siden. Så ikke på Logitech sine sider om dette var en BT mus, men det kan vel sikkert du svare på? :)

 

Vinci

8716244[/snapback]

 

 

Heisann.

 

Nei, det er jeg faktisk ikke sikker på :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det med kjøp av mus?

 

Fungerer bluetooth bra?

 

Har akkurat fått meg en ny laptop, og er ingen reser med styrepinnen og touchpaden ennå så jeg tror det må bli en mus.

 

Det hadde jo vært kjekt med BT mus siden jeg bare har 3 usb-porter,

men hvis utvalget er begrenset får jeg kanskje prøve en liten laptopmus.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet så alt for mye lenger. Men kan anbefale å søke på "bluetooth mouse" på www.ebay.com. Da får man opp flere spennende alternativer. Har akkurat klikket kjøp på en fet bluetooth mus som koster meg 180 kr + porto. Anbefaler å kikke etter muser som tar AA/AAA batterier ettersom det kan bli litt kluss med lader om man kjøper fra USA. Ingenting som ikke kan løses med en reiseadapter, men greit å huske på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...