Gå til innhold

Finnes det USB overganger?


Anbefalte innlegg

De fleste vet at det finnes 2 typer USB kontakter/tilkoblinger/"plugger"

De "store" er slike som man kan sette rett i PC'en, den "lille" typen er slike som man kan sette rett i et digitalkamera etc.

 

Er det mulig å koble disse to kontakttypene sammen?

 

Evt. hvor for jeg tak i en slik overgang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste vet at det finnes 2 typer USB kontakter/tilkoblinger/"plugger"

De "store" er slike som man kan sette rett i PC'en, den "lille" typen er slike som man kan sette rett i et digitalkamera etc.

 

Er det mulig å koble disse to kontakttypene sammen?

 

Evt. hvor for jeg tak i en slik overgang?

8561524[/snapback]

 

eh.. hvorfor skal du det?

La meg se om jeg har forstått deg rett.. om det nå er mulig å få tak i det du er ute etter, vil det da være "store" usb plugger i hver ende når du har kopplet dem sammen? eller vil det være "små" usb plugger i hver ende?

Sorry, men jeg ser ikke behovet her, men kanskje du kan utdype det litt?

 

Legger ved en link til komplett, som har et greit utvalg i usb kabler o.l.

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10177

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Hvis dere ikke vet hva dere skal svare, så ikke svar!

 

Det er heller ikke nødvendig å forstå trådstarters behov, så lenge det er mulig å gi et rimelig svar på det han spør om. Hva han skal bruke dette til har da vi ingenting med, all den tid det ikke er avgjørende for svaret man gir.

 

Slik jeg forstår det, er det en slik som trengs. Si gjerne fra hvis jeg har tolket det feil.

Lenke til kommentar
Ærlig talt. Hvis dere ikke vet hva dere skal svare, så ikke svar!

 

Det er heller ikke nødvendig å forstå trådstarters behov, så lenge det er mulig å gi et rimelig svar på det han spør om. Hva han skal bruke dette til har da vi ingenting med, all den tid det ikke er avgjørende for svaret man gir.

 

Slik jeg forstår det, er det en slik som trengs. Si gjerne fra hvis jeg har tolket det feil.

8561870[/snapback]

Tviler på at det er dette trådstarter er ute etter. Og det er mye lettere å gi gode forslag til dingser og kabler dersom folk beskriver bruksområdet.

 

Slik jeg forstår det, ser trådstarter etter en skjøtekabel/overgang mellom USB type A og type B. Men dette er litt uklart slik spørsmålet er stilt. En oppklaring er dermed på sin plass.

Lenke til kommentar
Ærlig talt. Hvis dere ikke vet hva dere skal svare, så ikke svar!

 

Det er heller ikke nødvendig å forstå trådstarters behov, så lenge det er mulig å gi et rimelig svar på det han spør om. Hva han skal bruke dette til har da vi ingenting med, all den tid det ikke er avgjørende for svaret man gir.

 

Slik jeg forstår det, er det en slik som trengs. Si gjerne fra hvis jeg har tolket det feil.

8561870[/snapback]

 

Takk for forståelsen KAS :w00t:

Det var akkurat det jeg lette etter! :thumbup:

Kunne ønske det fantes en kortere verson, slik jeg slipper en lang kabel liksom, men den der duger!

Når det gjelder behovet skal jeg se meg enig i en noe klumsete beskrivelse ovenfor.

Men for å utrydde all tvil; Jeg trenger den til å koble en USB stick/minnepenn til USB inngangen på CD spilleren i bilen;)

Da jeg kun har en Walkman telefon som mp3 spiller...

Endret av Mathia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...