Gå til innhold

LOTRO beta spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg signa nå på den ofisielle siden for beta. da fikk jeg beskjed om at de skulle si ifra om jeg får det. hvor lang tid tar det?

Og det stod at hvis jeg var fra europa måtte jeg signe fra den europeske siden. men jeg fant ikke noe om beta signing på den europeske siden.

hmm

hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg signa nå på den ofisielle siden for beta. da fikk jeg beskjed om at de skulle si ifra om jeg får det. hvor lang tid tar det?

Og det stod at hvis jeg var fra europa måtte jeg signe fra den europeske siden. men jeg fant ikke noe om beta signing på den europeske siden.

hmm

hva gjorde dere?

8561305[/snapback]

Hvis du ikke har fått det med deg, som det virker som du ikke har, er betaen over og spillet er i butikken. Jeg foreslår at du kjøper det, det er et velprodusert spill ;)

Skrevet

NOOOOES:( spilt wow siden det kom og kommer sikkert ikke til å bytte det ut. Derfor jeg ville prøve det først:(

Skrevet

hmm

hva gjorde dere?

8561305[/snapback]

Hvis du ikke har fått det med deg, som det virker som du ikke har, er betaen over og spillet er i butikken. Jeg foreslår at du kjøper det, det er et velprodusert spill ;)

8561339[/snapback]

Hvis du får en venn eller bekjent til å kjøpe det, inneholder alle spillpakkene en 7- dagers 'buddy code' slik at en venn kan prøve. Da får du prøvd det litt på forhånd.

PS: Det er vel ikke vits i å spørre her på forumet en gang, det er ca. 50 andre som spørr om det samme

Skrevet

Ingen av venna som kommer til å kjøpe det er jeg sikker på. de har nokk med wow de som spiller mmorpg.

Skrevet (endret)
Ingen av venna som kommer til å kjøpe det er jeg sikker på. de har nokk med wow de som spiller mmorpg.

8561422[/snapback]

Bare vis de noen bilder av grafikken på max og legg ut om at du har prøvd det og synes det er helt fantastisk, så skal du se du får dem på gli :D

Nok om det, du bør virkelig prøve ut spillet, det er mye mer varierende og bedre quests enn i WoW (synes jeg da), og grafikken kan du ikke utsette noe på. Hele stemningen med spillet er riktig, musikken, det fabelaktige værsystemet, alt stemmer bare.

Endret av mortenmm
Skrevet
ja har lyst til å prøve det asså...men det blir et helvette å slutte med wow:P

8561468[/snapback]

Neida, det går så lett så. Har spilt WoW siden release, men kansellerte WoW-accounten og startet med LOTRO:SoA her om dagen. Det er forfriskende nytt i forhold til Azeroth som har jeg har vært så alt for mye i. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...