thyes Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Slik jeg forstod det fra den topcien der, var det mange som hadde dette problemet i helga som var. Alt funka fint hos meg tidligere i dag, helt inntil jeg prøvde å logge på for en halvtimes tid siden. Noen flere som har dette problemet eller? Sinnsykt irriterende. Kan ikke engang logge på wow-europe forumet. Dette er Blizzard i et nøtteskall, dem vasser i penger, men greier ikke holde en brukbar service standard at all.
Rostad Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Ser ikke slik ut nei, Funker glimrende her bortsett fra at bloodfeather burde byttet navn til laggfeather.
World Of Warcraft Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hadde samme problemet tidligere idag, prøvde igjen for litt siden og da funka det.
Nstin Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Nå er det sånn for meg også jeg som ville spille litt i dag. nå som jeg ikke skal på noe russegreier. Edit: Logga inn på wow-europe nå. står at jeg var inne kl 02:02 i natt og frøys kontoen. kl 2 var jeg drita full å satt på pcen. Kan jeg virkelig ha fryst den i fylla? :S Endret 10. mai 2007 av Nstin
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Når du fryser den blir det ikke trekt penger fra Visa-kortet ditt nesten måned eller hvor ofte du betaler... Ikke noe annet som skjer
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Samme skjedde med meg i går morges, fylte på med VISA og fikk "success"-skjermen. Fikk meldingen på nytt i morges, og fikk beskjed om at konto-infoen var feil og kontoen var frosset. Men, nå logget jeg meg på, og alt er i orden igjen. Pussig.
Erroneous Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg frøys kontoen min, så prøvde jeg å logge på noen dager senere.. da gikk det ikke (logisk). Men noen uker etter det igjen prøvde jeg å logge på igjen, da gikk det, og jeg spilte i noen timer. Når jeg prøver å logge på igjen nå, så står det at jeg har brukt opp prepaid.. Virker som noen kjøper gametid til meg.
StorPeder Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Virker som at hver bidige gang jeg går tom for spilletid er det trøbbel med Account Management- sidene. Jalla opplegg
StorPeder Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Addet akkurat et 60 dagers Gamecard. Da så jeg at Visa'en var blitt belastet allikevel... Da har jeg spilletid frem til August, i det minste
jon-t Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Hmm kan forklare kvifor eg faktisk spillte gratis i flere dager etter accounten min gjekk ut på spilletid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå