Gå til innhold

"You have used up your prepaid..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1

Slik jeg forstod det fra den topcien der, var det mange som hadde dette problemet i helga som var. Alt funka fint hos meg tidligere i dag, helt inntil jeg prøvde å logge på for en halvtimes tid siden.

Noen flere som har dette problemet eller? Sinnsykt irriterende. Kan ikke engang logge på wow-europe forumet.

Dette er Blizzard i et nøtteskall, dem vasser i penger, men greier ikke holde en brukbar service standard at all.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er det sånn for meg også :( jeg som ville spille litt i dag. nå som jeg ikke skal på noe russegreier.

Edit: Logga inn på wow-europe nå. står at jeg var inne kl 02:02 i natt og frøys kontoen. kl 2 var jeg drita full å satt på pcen. Kan jeg virkelig ha fryst den i fylla? :S

Endret av Nstin
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Når du fryser den blir det ikke trekt penger fra Visa-kortet ditt nesten måned eller hvor ofte du betaler... Ikke noe annet som skjer

Skrevet

Samme skjedde med meg i går morges, fylte på med VISA og fikk "success"-skjermen. Fikk meldingen på nytt i morges, og fikk beskjed om at konto-infoen var feil og kontoen var frosset.

Men, nå logget jeg meg på, og alt er i orden igjen. Pussig.

Skrevet

Jeg frøys kontoen min, så prøvde jeg å logge på noen dager senere.. da gikk det ikke (logisk).

Men noen uker etter det igjen prøvde jeg å logge på igjen, da gikk det, og jeg spilte i noen timer. Når jeg prøver å logge på igjen nå, så står det at jeg har brukt opp prepaid..

Virker som noen kjøper gametid til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...