Gå til innhold

TES: Kor finner man gode random/urandom ting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er i høy nok level, finner du interessante ting i bortimot samtlige av Oblivions huler. Spiller du uten modifikasjoner er det ganske få ting som er håndplassert; de fleste ting du finner blir plukket tilfeldig fra en liste.

 

Edit: Hvis du er i lav level, finner du nesten ingen gode ting i det hele tatt. Uten modifikasjoner stiller det meste i spillet seg inn etter din level.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Jeg synes jeg har sett en tendens til at dungeons du allerede har vært i har litt dårligere loot enn der du ikke har vært før. De hulene du nevner er greie hvis poenget er å bli rik...

 

 

De virkelig bra tingene må du gjøre quests for å få tak i, Daedric quests. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville i aller, aller høyeste grad installert Oscuro's Oblivion Overhaul. Det gir spillet en helt ny dimensjon, og gjør at det varer mange ganger lengre (ikke overdrivelse). Dessuten er det mye å gjøre uansett hvorvidt du er ferdig med mainquest og uansett hvilken level du er i.

Lenke til kommentar
Jeg ville i aller, aller høyeste grad installert Oscuro's Oblivion Overhaul. Det gir spillet en helt ny dimensjon, og gjør at det varer mange ganger lengre (ikke overdrivelse).

...

8567741[/snapback]

Hvor lenge skal det egentlig vare da? Jeg har snart over 400 timer på min *første*

karakter...

Lenke til kommentar

Du bruker mye lengre tid på å komme opp i level, og det er mer arbeid å gjøre ting. Du kan ikke renske en hule uten videre på to minutter med OOO; du må tenke strategi, vurdere fiendene dine og anslå når det er lurt å angripe, hva det er lurt å angripe med, eventuelt om det er lurt å angripe.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Ej speler vanilla Oblivion og kjem til å jer det til det blir kjedlig... Ingen OOO og ingen mods... :!:

 

Kor finner ej Dremora huler med gode ting i? Savner Oblivion Gates så får berre nøye mej med Dremora huler... Ej kan vell finne Dremora rustninger i Dremora Dungeons? Håper på det!! :!:

Lenke til kommentar

Dremora utstyr(våpen, rustninger finnes ikke) finner du kun i oblivion eller utenfor oblivion gates så når main quest er over er du stuck.*

 

Utstyr av Daedric kvalitet derimot(regner med at det var det du mente) finner du som loot nesten overalt når du har høyt nok nivå (20 eller over) men du må regne med å bruke endel tid før du finner hele settet. Selv har jeg bare funnet et daedric longsword mens jeg sikkert har 20 hver av nesten alle andre daedric våpen.

 

 

 

*Jeg var en tur i oblivion i forbindelse med en daedric quest men husker ikke helt hva jeg møtte der...

Lenke til kommentar

Men der stend ikkje ka våpen du finn i dei forskjellige hulene :!: Nokken huler har bedre utstyr enn andre :D I ei hule er det beste ej har funnet er ein Elven Curias med nokke magi på... Andre huler finner ej Glass med magi ting... Andre huler har bedre innhold enn andre... Kor finn ej dei beste tinga? :hmm:

Lenke til kommentar

De hulene der du finner bestemt gode ting, står det listet. 95 % av hulene gir deg tilfeldige ting i i overenstemmelse med levelen din. Er du i lav level, vil du i disse 95 % av hulene finne dårlige ting, og er du i høy level, finner du nesten bare gode ting i de samme hulene. I de hulene der det er håndplukket og bestemt hva du får, er det ofte snakk om unike ting, og da står informasjonen på UESP, for eksempel her.

 

Det ovennevnte gjelder så klart kun dersom du spiller uten modifikasjoner som Oscuro's Oblivion Overhaul, som håndplukker nærmest alt i spillet.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...