Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir såvidt jeg vet bare nevnt 1 gang, så hvis du har hørt setningen vet du nøyaktig hvilke bukser det er. Men penbukse var ikke helt feil

 

Kirkebuksene hans? Men jeg husker bare at han sa "One size fits all my butt!", men kommer ikke på noe annet.

Riktig!

 

"Stupid itchy church pants" mumler han grettent for seg selv når han skifter

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Dimoxinil,Homer skaffer det gjennom "Health ensurance" svindel hvor han samspiller med en doktor i en bakgate for å gjøre handelen."Prevent brain from freezing" er grunnen til å skaffe seg produktet.Først skal han vakse skallen med væsken,deretter skal han henge opp ned etter en pull-ub stang,mens hans bruker en spesiell skallemasør maskin. Der etter kommer håret frem i lange baner morgenen etter.Homer fryder seg stort og feirer med å løpe nedover langs Springfields gater.I sentrum møter Homer en annen glad sjel som også har benyttet seg av dimoxinil,før Homer vender hjem og et nytt liv kan begynne for familien Simpsons.

 

Smithers blir misunnelig på Homer pga hans uhemmede sukess etter han fikk hår og han frykter sin egen posisjon.Dermed gjør Smithers et forsøk på å gi Homer sparken pga svindel,men Carl som Homer ansatte redder Homer ved å betale vederlaget på 1000 dollar og Homer får beholde sin stilling.Carl hjelper Homer å skjemme bort Marge ved å huske på spesielle anledninger og sørger for at gaver blir sendt.Carl hjelper Homer med å bygge opp en ny og bedre karakter.Med nye klær og en fornyet selvtillit begir Homer seg ut på sin nye arbeidsdag.

 

Bart oppdager dette produktet og tuller det slik at innholdet spilles ut.Homer har også brukt opp alt han har tjent slik at han ikke kan kjøpe en ny flaske fortløpende,dermed blir Homer Skallet morgenen etter før hans foredrag.Dette resulterer i at hans foredrag blir en fiasko av en annen Verden.Homer mister så sin posisjon og får sin gamle jobb tilbake siden Burns gir han et medynk.Han vet også hva det betyr å tape sin hårvekst.

 

Assistenten Carl (som man lett kan spekulere i å være homoseksuell) må etter at Homer fikk sparken søke ny stilling et annet sted.Som en avskjed gir han Homer sin paraply siden Homer glemte sin hjemme.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Nevn 5 kjente film-personligheter fra virkeligheten som har vært med i The Simpsons!

 

Kelsey Grammar, Paul Wilson, James Earl Jones, Larry King, Danny De Vito, Ringo Starr, Dustin Hoffmann, Michael Jackson, Magic Johnson, Aerosmith, Sting, Tom Jones, Liz Taylor, Barry White, Hugh Hefner, Red Hot, George Harrison, Michelle Pfeiffer, Alec Baldwin, Kim Basinger, Herr. Hawking med mange, mange fler. Det er disse jeg kommer på i farta.

 

Noen andre må gjerne ta spørsmålet.

Lenke til kommentar
Nevn 5 kjente film-personligheter fra virkeligheten som har vært med i The Simpsons!

 

Kelsey Grammar, Paul Wilson, James Earl Jones, Larry King, Danny De Vito, Ringo Starr, Dustin Hoffmann, Michael Jackson, Magic Johnson, Aerosmith, Sting, Tom Jones, Liz Taylor, Barry White, Hugh Hefner, Red Hot, George Harrison, Michelle Pfeiffer, Alec Baldwin, Kim Basinger, Herr. Hawking med mange, mange fler. Det er disse jeg kommer på i farta.

 

Noen andre må gjerne ta spørsmålet.

 

Haha, jeg spurte bare om 5! :p:D

 

 

Homer ødelegger biljard-bordet til Flanders!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...