Gå til innhold

Trailer: CellFactor: Revolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oi dette kommer jo snart! hmm.. men håper dem ikke har gjort sånn at man MÅ ha dette dumme kortet :S

 

 

men btw Gratis?.. kan da umulig væra sant :p

 

edit; jo visst faen! sorry ordbruk menne står: Download The Game. It's Free for everyone. :!:

 

er countdown der også.. bare 5timer og 30min så er det download tid :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Nåja, helt gratis er det nok ikke. Man kan kun spille de to første nivåene, for og spille resten må man ha et Ageia PhysX kort i maskinen...

8557105[/snapback]

 

Hva mener du med at man ikke kan spille mere enn de to første nivåene? Er spillet låst til de to første nivåene om du ikke har Ageia PhysX kort? Virker teit i så fall.

 

Edit. Leste om det på siden deres... virker som om de uten PhysX kort får to levler å boltre seg på mens de MED PhysX kort får tre ekstra som krever en del PPU kraft, tydeligvis. Aner jeg et stunt for å få solgt flere PhysX kort eller? ...

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Nåja, helt gratis er det nok ikke. Man kan kun spille de to første nivåene, for og spille resten må man ha et Ageia PhysX kort i maskinen...

8557105[/snapback]

 

Hva mener du med at man ikke kan spille mere enn de to første nivåene? Er spillet låst til de to første nivåene om du ikke har Ageia PhysX kort? Virker teit i så fall.

 

Edit. Leste om det på siden deres... virker som om de uten PhysX kort får to levler å boltre seg på mens de MED PhysX kort får tre ekstra som krever en del PPU kraft, tydeligvis. Aner jeg et stunt for å få solgt flere PhysX kort eller? ...

8560481[/snapback]

 

 

 

 

synes det høres ganske dumt jeg også... tviler på at dette er sånn.. for spillet er jo egentlig "låst" til dette kortet, menne er vel en liten "bugg?" som gjør at man kan kjøre det uten dette kortet. men dette spillet kommer om 1time ca nå så skal teste det da :!:

Lenke til kommentar

Du må ha PhysX for å spille de levelene siden det er langt mer fysikkalkulasjoner på de mappene. Tro meg , jeg har prøvd å trikse meg fram til å spille Cellfactor uten PhysX før og det gikk som sirup. (Sitter med 8800GTS).

 

Men å betale 2500 for ett spill er uaktuellt, for Cellfactor er eneste jeg kommer til å få bruk for PhysX kort.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Du må ha PhysX for å spille de levelene siden det er langt mer fysikkalkulasjoner på de mappene. Tro meg , jeg har prøvd å trikse meg fram til å spille Cellfactor uten PhysX før og det gikk som sirup. (Sitter med 8800GTS).

 

Men å betale 2500 for ett spill er uaktuellt, for Cellfactor er eneste jeg kommer til å få bruk for PhysX kort.

8561060[/snapback]

 

 

ikke akkurat 2500..

 

http://www.databasen.no/PartDetail.aspx?q=...30;c:36132;r:pg

 

koster 1500,- for det der. menne er helt idiotiskt ja.. selv om det frister.

Lenke til kommentar

Kanskje, om vi er virkelig heldige så vil vi være nødt til å ha 3-4 forskjellige fysikkprosessorer med forskjellige standarder fra forskjellige produsenter om noen år! Worst case scenario altså. Håper denne fysikkprosessorkort-greia aldri blir noe av, vi må allerede betale nok for å holde PCn up-to-date!

Lenke til kommentar

vel da har jeg testet spillet litt.. og kan bekrefte at dem har laget brett hvor man kan spille UTEN PhysX kort :!: men er brett hvor man "MÅ" ha det (tror egentlig ikkeno på det). menne jeg er fornøyd med dette unasett. gameplay kan vel bli kjedelig i lengden, kommer helt ann på. hehe. spillet lagga en del, og det er pga jeg bare har 1GB med ram :thumbdown:

 

spillet kan lastes her http://www.cellfactorrevolution.com/

 

 

HF :thumbup:

Lenke til kommentar
IKKE imponert, avinstalerer nå.

 

MoFFi, på tide å kjøpe mer minne? ser ut som rammen din flasker til systemet :p

8579819[/snapback]

 

 

haha ja, fy faen denna ram'en min er helt jævelig..er bare ram'en min som er "old" er veldig irriterendes til tider :p

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...