Gå til innhold

Den neste amerikanske presidenten heter..


Anbefalte innlegg

Det er vel omtrent bare en svart mann og en hvit kvinne blandt alle kandidatene hos demokratene.

 

Ja, og de to er favorittene på sånn cirka alle meningsmålinger, de to har uten tvil mest mediadekning og de to har uten tvil mest penger og mektige folk i ryggen. Blant demokratene sine kandidater altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel omtrent bare en svart mann og en hvit kvinne blandt alle kandidatene hos demokratene.

 

Ja, og de to er favorittene på sånn cirka alle meningsmålinger, de to har uten tvil mest mediadekning og de to har uten tvil mest penger og mektige folk i ryggen. Blant demokratene sine kandidater altså.

8559244[/snapback]

Jaja, noen som har litt peiling på demokratenes og republikanernes kandidater og hva de står for? Hadde vært greit å vite.

Lenke til kommentar
Synd Jim Carrey ikke stiller... Hadde gjort det så mye enklere å gjette ;)

8559258[/snapback]

Hadde bare Jim Carrey vært fra USA så....... :tease:

8559717[/snapback]

 

Hmmm.... Hvor mange er Amerikanere er opprinnelig fra Amerika da, og hvilken betydning har ser det ut til å ha? I så fall tipper jeg Geronimo :)

Lenke til kommentar
Synd Jim Carrey ikke stiller... Hadde gjort det så mye enklere å gjette ;)

8559258[/snapback]

Hadde bare Jim Carrey vært fra USA så....... :tease:

8559717[/snapback]

 

Hmmm.... Hvor mange er Amerikanere er opprinnelig fra Amerika da, og hvilken betydning har ser det ut til å ha? I så fall tipper jeg Geronimo :)

8559798[/snapback]

Reglene for å bli Amerikansk president er :

Du må være født i USA

Du må være fyllt 40 år

Jim Carrey er født i Canada :)

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

 

Har nok med prioriteringer å gjøre....

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

 

Har nok med prioriteringer å gjøre....

8559966[/snapback]

Er faktisk ikke sånne regler for å bli guvernør nei :)

Nei intelligens kreves det overhodet ingenting av.... det er vel den sittende president bevis nok på :!:

Det som kreves er at man kan betale noen, med intelligens, godt nok til å skrive noen "lysende" taler....

Men nok ot kanskje.

Skal jeg komme med en "wild guess" vil jeg tippe H.Clinton blir president, selv om jeg krysser fingrene for Gravel :)

Lenke til kommentar

Vote Ron Paul 2008! En individualist, konspirasjonsteoretiker og respektert kongressmedlem. Det kan ikke bli bedre :!:

 

Ron Paul is one of the most principled and courageous men I have ever known. He believes in our Constitution and votes that way in Congress, even when he sometimes has to stand almost alone. I have the greatest respect and admiration for Ron Paul, and I believe this nation would be a much better place if we had more people like him in public office throughout our land.

 

Congressman John Duncan

R-Tennessee

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg vil ha en med "Grus" i etternavnet som President.

8555722[/snapback]

 

Det uttales gravEl. ;)

 

Han virker forresten som en kul type:

:)

8558898[/snapback]

 

Bare meg, eller svarer han aldri på spørsmålene og drar inn Irakkrigen hele tiden?

Lenke til kommentar
Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

Jepp.

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

8559966[/snapback]

Tenker du nå på president-kandidaturet, eller Arnold? For sistnevnte har ihvertfall vist seg som en politisk smarting. Han virker mye mer intelligent enn man kan få inntrykk av gjennom Terminator og liknende filmer. :p

Lenke til kommentar
Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

Jepp.

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

8559966[/snapback]

Tenker du nå på president-kandidaturet, eller Arnold? For sistnevnte har ihvertfall vist seg som en politisk smarting. Han virker mye mer intelligent enn man kan få inntrykk av gjennom Terminator og liknende filmer. :p

8563668[/snapback]

Jeg tipper det var mer myntet på den sittende president :D

Lenke til kommentar
Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

Jepp.

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

8559966[/snapback]

Tenker du nå på president-kandidaturet, eller Arnold? For sistnevnte har ihvertfall vist seg som en politisk smarting. Han virker mye mer intelligent enn man kan få inntrykk av gjennom Terminator og liknende filmer. :p

8563668[/snapback]

Jeg tipper det var mer myntet på den sittende president :D

8563741[/snapback]

Hmmmm.. vakkert ansikt?

 

Vel, smaken er som baken, så greit nok. :cool:

Lenke til kommentar
Det var jeg ikke klar over.... Men når det gjelder Guvernør er Østerriker OK?

Jepp.

 

Edit: I det minste er det ingen krav til hverken intelligens eller grunnleggende sosiale ferdigheter, men penger i ryggen og et vakkert ansikt har en viss betydning? :)

8559966[/snapback]

Tenker du nå på president-kandidaturet, eller Arnold? For sistnevnte har ihvertfall vist seg som en politisk smarting. Han virker mye mer intelligent enn man kan få inntrykk av gjennom Terminator og liknende filmer. :p

8563668[/snapback]

Jeg tipper det var mer myntet på den sittende president :D

8563741[/snapback]

Hmmmm.. vakkert ansikt?

 

Vel, smaken er som baken, så greit nok. :cool:

8563864[/snapback]

Hehe... tenkte vel mer på den andre biten med intelligens, grunnleggende sosiale ferdigheter og penger i ryggen :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...