ekl1tz Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Skal mekke meg en ny mount til undead magen min. Men er i tvil hvilken mount jeg skal velge, alle virker som et bra valg. Men lurte på om noen hadde kanskje en eller annen film snurt som viser third-person view av en undead på kodo, raptor eller wolf?
Romis Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Du burde ta Wolf! Ser mest naturlig ut du kan glemme de to andre Syns jeg da!
Heart Break Kid Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Skal mekke meg en ny mount til undead magen min. Men er i tvil hvilken mount jeg skal velge, alle virker som et bra valg. Men lurte på om noen hadde kanskje en eller annen film snurt som viser third-person view av en undead på kodo, raptor eller wolf? 8551383[/snapback] Kodo, helt klart.
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Wolf ser garantert best ut. Kodo og raptor ser mest komisk ut, om det er det du går etter.
Stifi Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Skal mekke meg en ny mount til undead magen min. Men er i tvil hvilken mount jeg skal velge, alle virker som et bra valg. Men lurte på om noen hadde kanskje en eller annen film snurt som viser third-person view av en undead på kodo, raptor eller wolf? 8551383[/snapback] Kodo, helt klart. 8551422[/snapback] Agree
Heart Break Kid Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Wolf ser garantert best ut. Kodo og raptor ser mest komisk ut, om det er det du går etter. 8551434[/snapback] Jeg ville valgt Kodo nettopp fordi det ser komisk ut.
Are.......... Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med det samme, bare på Alliance? Er Dranei, og lurer på om jeg skal ta Elekk eller Frostsaber. Endret 6. mai 2007 av Are..........
ekl1tz Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor skulle en undead se mer komisk ut på en raptor en et troll? De sitter jo så å si i samme sitte stillinga..
Stifi Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Anathema; Alle har vel ikke lik smak. Til deg Are, så går du for Frostsaber. Hver litt unik og ikke velg det de passer best til. ^-^
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg tar det for gitt at når jeg sier at et troll ser komisk ut på raptor mount er det min mening, må da ikke være nødvendig å presisere det.
John Keats Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Du kan jo bruke wow modelviewer og teste =) Kan lastes ned på curse-gaming
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg ville gått for en ulv. Eller kanskje en raptor. (Det hadde vært kjekt å hatt på NE'n min :/)
Frohman Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Skal mekke meg en ny mount til undead magen min. Men er i tvil hvilken mount jeg skal velge, alle virker som et bra valg. Men lurte på om noen hadde kanskje en eller annen film snurt som viser third-person view av en undead på kodo, raptor eller wolf? 8551383[/snapback] Kodo, helt klart. 8551422[/snapback] Agree 8551448[/snapback] Gud nei, kodon blir pitteliten, og undead ser alt for kort ut. Raptor ser tøff ut til alle, gå for den.
tmg Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Kodo uten tvil Hopper utrolig kult (Jumpaholic) og raptor løper så hoppende og sikksakk at du nesten blir kvalm :!:
Dingot0m Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Jeg blir sjøsyk av raptor. Holder meg til Black War Wolf jeg, synes den ser klart best ut.
.tomf Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Helt klart kodo. Skal selv skaffe meg kodo etterhvert, epic kodo med crusader aura er så sinnsykt kult.
WarpX Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) At alle raser skal ha lett tilgang til nesten alle type mounts, ødelegger litt stilen i spillet. Var vel ikke helt tenkt sånn da WoW ble laget. Man kan godt se det komiske i undead på kodo mount, helt greit. Det som plager meg litt er at den løper så altfor fort, beina går jo som trommestikker da Dette tyder på LATSKAP fra Blizzard sin side, som ikke gidder å fikse det for at det skal se realistisk ut. Akkurat som med Troll sin clipping-problem, eller at håret stikker ut på undead priests. Sad... EDIT: Litt bedre formulering... Endret 6. mai 2007 av WarpX
knux Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 At alle raser skal ha lett tilgang til nesten alle type mounts, ødelegger litt stilen i spillet. Var vel ikke helt tenkt sånn da WoW ble laget. Man kan godt se det komiske i undead på kodo mount, helt greit. Det som plager meg litt er at den løper så altfor fort, beina går jo som trommestikker da Dette tyder på LATSKAP fra Blizzard sin side, som ikke gidder å fikse det for at det skal se realistisk ut. Akkurat som med Troll sin clipping-problem, eller at håret stikker ut på undead priests. Sad... EDIT: Litt bedre formulering... 8553347[/snapback] Eller at human female sine føtter er firkanta blokker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå