Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n skrur seg av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva gjør du når dette skjer da? Spiller du? Skrur den seg rett av, eller "sier" den i fra med at windows avsluttes?

8545224[/snapback]

Den sier ikke fra og det kan skje uansett hva jeg er inne på...etter den har skrudd seg av står det: "synk utenfor omr."

Skrevet

Jeg har et lignende problem. Saken er at pcen slår seg av, når jeg prøver og starte et spill som for eksempel, bf2, cs, test drive osv.

Skrevet

Kan vær overoppheting. Speedfan viser ikke alltid riktig tempraturer. Prøv å åpne kabinette ditt å se om det er mye støv i CPU kjøler. Fjern det hvis det er mye. :)

Skrevet

Tja, dersom du har en annen tilgjengelig (eller mulig å låne en) så kunne du teste å bytte. Har selv en PSU liggende som skrur seg av i tide og utide, brukes kun til testing av deler da den ikke er verdt å putte i noen maskin permanent.

Skrevet

Hmm. Da vet jeg ikke hva problemet kan være men er ening med surbz00r, ustabil PSU. Prøv og snakke med evt forhandler og hør hva de sier.

Skrevet

Sjekk med kompiser om du kan få låne en psu for å se om systemet er stabilt med den, evt. kan du prøve å koble den du har til et sett med andre deler og se om du har de samme problemene der.

400W høres muligens litt knapt ut, avhengig av hva du har i maskinen som trekker strøm. Dette skal uansett ikke være noe problem ved kun lett surfing, da det måtte være en monstermaskin med masse ekstragreier for å trekke 400W av psu i slike tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...