Gå til innhold

Din Xbox 360 spillsamling!


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt noen spill opp etter "årene" jeg har hatt xbox360.

 

Topp 11 Liste!

--Xbox360--

  • Gears Of War
  • Saints Row
  • Burnout Takedown
  • Tom Clancy GRAW
  • Tom Clancy GRAW2
  • Splinter Cell - Dobbel Agent
  • Crackdown
  • COD3
  • Oblivion
  • Halo 2
  • Perfekt Dark Zero

Hadde Rainbow Six men solgte det, for mye bugs og drit som fikk hodet mitt til og vri seg i kumøkk og smerte.

 

Å noe på Arcade men ikke mye. Dette for holde denne gangen.

Lenke til kommentar

Litt dårlig bildet, men la gå.

 

post-1253-1178575961_thumb.jpg

 

Vanskelig å plukke ut hva som er beste spill, men disse er fabelaktige:

 

Dead Rising

Guitar Hero II

Oblivion

Test Drive Unlimited

Project Gotham Racing 3

 

Andre som er meget gode:

 

Gears of War

Call of Duty 2

F.E.A.R.

 

Dårligste kjøp er garantert noen av de spilla jeg har som jeg ikke har prøvd. Wild guess må være Eragon :whistle: Av de jeg har spillt kommer King Kong og Prey ganske dårlig ut...

 

Har langt i fra spilt alle disse...men det kommer vel kanskje en dag (forhåpnetligvis) som jeg i alle fall får prøvd de.

Lenke til kommentar

Skal vi se...

 

Gears of War

Viva Piñata

Dead Rising

Rainbow Six Vegas

Lost Planet

Tony Hawk's Project 8

Enchanted Arms

Table Tennis

Crackdown

Marvel Ultimate Alliance

Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Splinter Cell Double Agent

Guitar Hero 2 (komplett med defekt disk :( )

Saints Row

Call of Duty 3

Bullet Witch

 

Har og rundt 14 arcade spill, men husker ikke alle i farta. Er ganske fornøyd, med tanke på at jeg har hatt maskinen siden lille nyttårsaften :)

Lenke til kommentar

Spillene jeg har til Xbox 360 er:

 

Perfect Dark Zero

Call of Duty 2

Call of Duty 3

Amped 3

Guitar Hero II

Battle for middle earth 2 (mest skuffet over)

Burnout Revenge

Oblivion (i henhold til spilletid det beste spillet jeg har på 360en).

Gears of War

Dead Rising

King Kong

World cup 2006

Ghost Recon advanced warfighter

Blazing Angels

 

Kommer nok til å bli en del flere ved senere anledninger.

Lenke til kommentar

Kjøpte min 360 i februar, hadde egentlig tenkt å vente på PS3, men ombestemte meg. Har ikkje angra ett sekund.

 

Mine spill så langt, fra først annskaffa.

 

Gears Of War

Need For Speed MW

Oblivion

Call Of Duty 3

NBA 06

Smakdown vs Raw 2007

 

Mest fornøyd med Oblivion, har spilt det mest og har snart klart alt. Gears Of War klare eg ikkje begynne på igjen etter å ha klart det, veit ikkje heilt kvifor. Føle eg er ferdig med det. Var veldig kult online!

 

Smackdown er kult med kompiser, samme med NBA.

 

Skal ha i nær framtid:

 

Kameo, Crackdown, Shivering Isles.

 

Venter mest på GTA 4. Grunnen til eg kjøpte 360 egentlig.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tar å bumper denne tråden med min nåværende spillsamling, samt kommentarer til spillene.

 

Spill jeg eier pr. dags dato:

  • Amped 3: Trolig det tredje spillet jeg kjøpte til min Xbox 360, da det kom kort tid etter launch. Første spill jeg fikk 1000/1000 gamerscore på, og også et festelig spill å dra frem nå og da. Nåværende generasjon med konsoller lider av akutt mangel på snowboardspill!
  • BioShock: Kjøpt, rundet, ferdig. Spilte det første helgen, nå står det det flotte stålcoveret og støver ned.
  • Burnout Revenge: Kjøp og spilt bittelitt. Ikke noe strålende spill, og følte at dette ikke var min type spill. Achievements er harde å få, så ingen grunn til å spille for disse heller.
  • Call of Duty 2: Kjøpt litt ut i 2006 av min bror som var ferdig med det, helt kurrant. Spilt litt på Live, samt rundet det på normal.
  • Call of Duty 3: Kjøpte i håp om at det skulle bli masse multiplayermoro. Singleplayerdelen var kjip, men spilte gjennom. Spilte knapt nok multiplayer.
  • Crackdown: Artig spill, og det ble (tro det eller ei) ikke kjøpt grunnet Halo 3 betaen. Synes dette var et bra spill, leveldesignet er meget imponerende lagt opp. Historien er piss.
  • Dead Rising: Moo! Stor skuffelse i mine øyne, spillet er utrolig kjedelig lagt opp (Otis: SPIS DRIT!) og siktesystemet er elendig. Jeg vil kunne gå mens jeg sikter. Gruelig irriterende.
  • Forza Motorsport 2: Ikke min type bilspill, men beholdt alikevel. Har knapt nok spilt det.
  • Gears of War: Spilte gjennom dette på lanseringshelgen, og har knapt nok rørt det siden. Herlig i co-op.
  • Guitar Hero II: Det mest spilte spill på min Xbox 360, alltid gøy i lag med venner.
  • Guitar Hero III: NTSC-versjon kjøpt inn fra VideoGamesPlus tidlig i november, og står i fare for å utfordre GH2 som mest spilt. Fint å ha frem til Rock Band kommer.
  • Halo 2: Har Xbox-utgaven og Vista-utgaven. Begge kjøpt svinbillig fra eBay. Har fortsatt ikke orket å runde.
  • Halo 3: Veldig gøy i co-op, spilte gjennom det på lanseringshelgen i lag med tre kompiser på LAN.
  • Oblivion: Helt greit, men har ikke orket runde det.
  • Perfect Dark Zero: Skuffende. Har ikke spilt dette mye, ikke orket å runde.
  • Project Gotham Racing 3: Oh yes. Det spillet som gjorde at jeg ville ha en Xbox 360, og også et bunnsolid spill. Har vært mange timer med XB Live moro her.
  • skate.: Deilig avvenning fra Tony Hawk. Tror dog jeg spilte demoen mer, da mine tomler er for unøyaktige for mange av oppgavene.
  • Tony Hawk's American Wasteland: Tony Hawk's første next-gen ser ut som last-gen. Fortsatt Jackass-syndrom.
  • Tony Hawk's Project 8: Tony prøver å bli seriøs. Spillet kom med pissdårlig framerate og ødela den opplevelsen.

Spill som er mulige kjøp:

  • Assassin's Creed: Trolig vil ikke dette bli kjøpt, da flere kompiser kjøper. Tar i stedet å låner av dem når de er ferdige med det ;).
  • Call of Duty 4: Modern Warfare: Mye det samme som over.
  • Mass Effect: Hypet opp av de fleste på forumet, jeg venter på anmeldelser før jeg bestemmer hvorvidt det blir kjøp eller ei.
  • Rock Band: Garantert kjøp. Bankers. Skal importeres fra USA hvis mulig.

[EDIT: Endret formatering.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Min ''digre'' samling:

 

Gears of War

Halo 3

The Orange Box

Deas Rising

Prey

 

Spiller nå for tiden mest OB, men et par runder Halo3 innimellom. Det beste spillet mitt må være Halo3, eller OB, greier ikke bestemme meg. Det dårligste må være Dead rising, greier ikke det fryktelige save-systemet.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Har hatt Xbox 360 i en måned, har skaffet disse spillene:

 

Halo 3

Bioshock

The Orange Box

PGR 4

Star Trek: Legacy (surprise? hehe )

Viva Pinata

Gears of War

 

CoD 2 og 4 er på vei i posten.

 

Har rundet Halo 3 - spilt igjenom Portal i The Orange Box.

 

Ellers har det nok blitt mest PGR 4 - spillet her herlig!!

 

De andre har jeg ikke fått prøvd enda.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Gears of War

Dead Rising

Halo 3

Viva Pinata

Conan

Bioshock

Guitar Hero II

King Kong

Colin Mcrae Dirt

 

Av disse spillene er det nok Guitar Hero II jeg kan si meg mest fornøyd med, da det er det spillet jeg helt klart har brukt (kastet bort) mest tid på. Spillet er jo helt jævlig vanedannende! Dårligste spillkjøpet må nok bli Dead Rising, som blir utrolig kjedelig etter du har kuttet opp zombier på alle tenkelige vis.

 

Fremtidige kjøp blir nok Assassin's Creed, Guitar Hero III og Kane & Lynch: Dead Men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...