PelleP Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har Kubuntu på en PC og Windows XP på den andre. Etter installasjonen av Kubuntu kunne jeg se delte mapper på Windows PC-en og koble meg til Kubuntu-PC-en ved hjelp av VNC. Plutselig fungerer ikke noe lenger. Jeg ser Windows-PC-en, men jeg ser ikke noen filer. Fra Windows PC-en kan jeg overhode ikke se Kubuntu-PC-en og jeg kan ikke koble til med VNC. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?
PelleP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 (endret) Nå kan jeg plutselig koble meg til KUbuntu-PCen ved hjelp av VNC, men jeg kommer ikke inn på de delta mappen på Windows CD-en. Jeg får meldingen: "klarte ikke å koble til vert for XX-group". Når jeg prøver å gå til en spesifisert delt mappe får jeg "Tidsavbrud på tjener XX-group". Jeg har for øvrig en tredje PC i nettverket. Det er Windows 2000 på den og akkurat nå står den på. Er det mulig at kontakten mellom XP og Kubunt-PCen går via den med Windows 2000? Endret 5. mai 2007 av PelleP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå