bigx Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hei. når jeg legger inn en plate i DVD-rommet, og skal installere en driver.. har akkurat formatert pcen. så klikker hele pcen og går så den så seint og finner ikke DVD rommet. så må eg ta ut cden sånn at pcen kan funke hva kan være galt?
Arne Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er det sånn når du startar pcen og, eller skjer det fyrst når du set inn ei plate? Prøv å laste ned nye driverar til maskinvara.
bigx Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Er det sånn når du startar pcen og, eller skjer det fyrst når du set inn ei plate? Prøv å laste ned nye driverar til maskinvara. 8538834[/snapback] ja er det som skjer.. har prøvd å laste ned, men finner ikke driveren
spetter Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Ide dvd rom ? Du kan sjekke om du har noen pinnner knekt i dvd romen. Har skjedd med meg at det var knekt av en pinne slik at det var bare en halv pinne igjen. Pga dette så ville ikke pcen respondere før jeg tok ut plate osv..
bigx Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Ide dvd rom ? Du kan sjekke om du har noen pinnner knekt i dvd romen. Har skjedd med meg at det var knekt av en pinne slik at det var bare en halv pinne igjen. Pga dette så ville ikke pcen responderefør jeg tok ut plate osv.. 8539522[/snapback] hvordan oppdatere jeg dette her??
spetter Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Ide dvd rom ? Du kan sjekke om du har noen pinnner knekt i dvd romen. Har skjedd med meg at det var knekt av en pinne slik at det var bare en halv pinne igjen. Pga dette så ville ikke pcen responderefør jeg tok ut plate osv.. 8539522[/snapback] hvordan oppdatere jeg dette her?? 8545673[/snapback] Hvordan oppdatere dette her ? Er det IDE dvd rom ? dvs, har du noen pinner knekt der hvor du putter inn IDE kablen bak på dvd rom spilleren ? (knekt eller om det er noen pinner som ikke er like lange som dem andre (dvs knekt av ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå