Gå til innhold

TES: Bug? Merchants løper etter meg..


Anbefalte innlegg

Med engang jeg kommer inn i butikken til en eller annen Merchant løper Merchanten bort til meg og står helt oppi ansiktet på meg og fotfølger meg hele tida. Jeg kan kjøpe og alt det der, men det er litt irriterende at dem skal forfølge meg over alt :p

 

Skal legges til at dette skjer bare med den ene Characteren min, de andre har ikke det problemet.

 

Kan nevnes at jeg ikke har noe annet innstallert enn orginale add-ons og Shivering Isles + noen bedre skins og teksturer på div ting.

 

Og hvis noen skulle lure har jeg heller ikke noe Bounty på meg i Cyrodil eller i Shivering Isles..

 

Er vel ikke pga Infamy og Fame tror jeg, da jeg har Fame på 40 og Infamy på 5..

 

 

Noen som har opplevd dette? Eller lest om det en plass?

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet i hvert fall at alle kjøpmenn og -damer flytter seg slik at de hele tiden har deg innenfor synsfeltet. Men jeg har ikke opplevd at de hele tiden går helt opp i ansiktet på deg. Det kan, som du sier, ha noe å gjøre med at du har høy infamy, men for meg høres dette mer ut som en feil i spillet.

Lenke til kommentar

Vist du snakker med vaktene i byen kan det jo hende at du har jort nokke gale... Vist dei sei : "Stop... you have violated the law. blabla." Kan det jo hende at du har stjelt nokke... jer det i kvar by... (vist det er nødvendig) . Eller berre slå ei vakt og kom i fengsel... Det kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme problem etter at jeg installerte SI og spilte videre uten patch. Jeg hadde for så vidt OOO installert samtidig, men vet ikke om det spilte noen rolle. Absolutt alle merchants og fighters guild porters oppførte seg som om jeg trespasset. Jeg hadde ingen bounty og ingen infamy. Og den homoorcen i SI som lager våpen av amber ville aldri gjøre forretninger med meg. Alt han sa var "This is not the time for business!". Veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Vist du snakker med vaktene i byen kan det jo hende at du har jort nokke gale... Vist dei sei : "Stop... you have violated the law. blabla." Kan det jo hende at du har stjelt nokke... jer det i kvar by... (vist det er nødvendig) . Eller berre slå ei vakt og kom i fengsel... Det kan hjelpe :)

8547098[/snapback]

 

 

Nei, har ikke noe bounty på meg, hverken i Cyrodil eller i Shivering Isles.. Har snakka med vaktene også..

 

Jeg har patcha opp, men tror ikke patchen fikser på den bug'n.. Etter det jeg leste fiksa den mest på "Bad Form Id" Noe som gjorde at diverse ting forsvant fra spillet..

 

Og som Radial sier, det er veldig irriterende.. Starta en ny character i dag med noen mods installert, siden jeg har spilt "vanilla" Oblivion hele tida.. Ikke noe ubalanserte greier, mest grafikk forbedringer og en "companion" plus Sauron Armoren som man finnes på tessource.. Heftig rustning, litt ubalansert Mace men ellers ok :)

 

Litt gøyere og spille med noen mods fant jeg ut, så lenge man ikke gjør det alt for ubalansert..

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

"Vanilla" blir oversatt udirekte noe slikt som "uten tilsetninger", ergo uten modifikasjoner. Når man snakker om "vanilla" i spillsammenheng mener man som oftest (om ikke alltid) "uten modifikasjoner".

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...