Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Fant denne tråden først nå, og la merke til alle som kommer med smarte, gamle memes, og oppfører seg som oldfags. Sannheten er at her er 228 sider med newfags. En oldfag hadde ALDRI kommentert i en sånn tråd.

 

Alle som har kommentert her (ja, inkludert meg) har bistått med å ødelegge 4chan som vi kjendte det. Kan jeg minne om Rule 1&2?

 

1. Do not talk about /b/

2. Do NOT talk about /b/

 

Dette er grunnen til at 4chan nå består av newfags og gorethreads

 

YOU are the cancer

Nei, DU er den såkalte kreften. Rule 1&2 var det bare noen som fant på for å være kul, og de som bruker det "riktig" bruker det bare under raids. Det gjelder ikke generelt.

 

Seriøst, jeg får VONDT av hvor mye du driter deg ut akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forundrer meg litt over hvor seriøst enkelte tar 4chan og sin egen tilhørighet til stedet. Akkurat som det å ha tilhørighet til 4chan skulle gi en noen som helst form for respekt eller betydning. 4chan er et nettsamfunn som alle andre. Man interagerer med hverandre, og som alle andre nettsider har 4chan sine egenarter og interne koder. Men som med alt forandrer og utvikler ting seg over tid. Det er derfor litt artig å se individer som høres ut som et eldre par på gaten, "Alt var så mye bedre før i tiden". Og hvem har skylden for de nye forandringene? Jo, det er det nykommerne som har, eller de såkalte newfags-ene.

 

Enkelte mennesker kunne nok hatt godt av en liten virkelighetsjekk. Det er bare dumt å tro at man kan gjøre eierskap på 4chan. Dette er et åpent og fritt nettsamfunn som kun kan kontrolleres av eier (aka moot). Det finnes ingen riktig form for anonymous. En 4chan-bruker defineres til en hver tid av de som gidder å henge der. Og sist, men ikke minst. Lang farstid på et nettsamfunn gjør deg ikke nødvendigvis noe bedre eller mer betydelig enn de andre som henger der. Man har kanskje mer kunnskap og erfaring med nettsamfunnet, men har på ingen måte større rett til å være der enn andre.

 

Og sånn til sist: *In Before newfag, tardfag etc*

Lenke til kommentar

når det gjelder 4chan prøver jeg å ikke bry meg om noe annet en ting some morsomt eller itresserer meg på andre måter.

 

Hvorfor trenger vi sterke meninger om disse sakene her?

 

Edit: Jeg har aldri skrevet en post på stedet, btw..

 

Edit: har nå lest alle inleggene etter mitt forige..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Vær snill å ikke poste linker til ting dere vet er i strid med retningslinjene for dette forumet. Kanskje sitter admin akkurat og titter på denne tråden når det postes, og så får dere fy på lanken. Og kanskje skjer det litt for ofte, og så begynner vi å lure på om denne tråden har livets rett i det hele tatt.

 

Bortsett fra det må dere gjerne drive på her. Det er litt søtt å lese for oss gamlingene... :!:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

For å holde et løfte jeg ga tidligere i denne tråden gjør jeg dette (hvis løfte var å bryte rule 1&2 hver gang noen klaget på det).

 

trykk på den røde pilen for å komme til verdens tøffeste innlegg

 

Nettstedet McLovin her tror han eier heter /b/. Det finner du hvis du går på 4chan.org og velger boardet "random". McLovin her tror tydeligvis det er en slags sekt, og tror på en eller annen måte at man er dritkul hvis man lar være å snakke om dette nettstedet, kun for å få muligheten til å klage på andre som gjør det.

 

Men faen iSimen, du oppfører deg som at du er kongen på haugen i denne tråden her, tror du er oldfag, oppfatter jeg som..

 

Hvis du sikter til innlegget hans på toppen av denne siden har han helt rett, og jeg støtter han fullt her.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Men faen iSimen, du oppfører deg som at du er kongen på haugen i denne tråden her, tror du er oldfag, oppfatter jeg som..

Nei jeg tror ikke jeg er noe som helst. 4chan holder jeg meg helt casual til, men når folk begynner å snakke som han tosken jeg quoter syns jeg det blir altfor tullete.

 

Men hvis du har så dårlig oppfatning av meg som det virker du har, så bare sett meg på ignore lista di, jeg gir nemlig en lang faen i hva du syns om meg :)

Endret av iSimen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...