Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det som kan bli ''artig'' å se nå, er om det blir noe oppstyr over dette også.

Hva mener du med å ''blande'' seg? Går da vel ann å observere tråden?

Endret av Cpt
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hva er 4chan?

Skrevet (endret)

Hadde vært rimelig typisk Norske medier å lage til noe styr utav den tråden der.

Endret av Cpt
Skrevet
Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart.

Tenk om de følger din billiante tankegang, og velger å ikke stenge ned en skole neste gang det kommer en advarsel.

Så skjer det og flere elever blir drept.

:)

Skrevet

For andre gang i mitt liv ble jeg faktisk fysisk dårlig av noe jeg fant på nettet. Første gang var 2 guys 1 horse. Andre gangen var en tråd på 4chan med psykisk og fyskisk handicapede som... Dere skjønner.

Skrevet
Slik som anon sa så kan de potensielt stenge ned alle skolene om Norge ikke tar et hint snart.

Tenk om de følger din billiante tankegang, og velger å ikke stenge ned en skole neste gang det kommer en advarsel.

Så skjer det og flere elever blir drept.

:)

Jeg nevnte ingenting om å slutte å bry seg, jeg mente heller å finne kilden til problemene.

Skrevet
For andre gang i mitt liv ble jeg faktisk fysisk dårlig av noe jeg fant på nettet. Første gang var 2 guys 1 horse. Andre gangen var en tråd på 4chan med psykisk og fyskisk handicapede som... Dere skjønner.

hansen.jpg

Skrevet

Kan vedkommende egentlig straffes for å ha lagt ut det skjemaet? Regner med han bare respondet til en tråd med samme mal som alle andre. Hvordan kunne det på noen måte taes for å være en reell trussel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...