Gå til innhold

Forza 2 soundtrack liste

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff nå fristes nesten en hardbarka PC spiller til å gå til innkjøp av konsoll+ratt...

8532126[/snapback]

Jepp, go for it :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen har ikke peil på musikk..

8532039[/snapback]

Rettet mot meg?

Jeg snakker om låter som Go Betty Go o.l.. Uansett, glademo er vel ordet. ;)

8532101[/snapback]

Ikke rettet mot deg da.

Synes bare det er dumt at det blir assosiert med emoer som kutter seg og slikt. (Slik er det her jeg bor i alle fall), og det liker jeg ikke.

My chemical romance ser litt emo ut ja, men den stilen er vist den de vil ha, så de kan godt kalles for det :p

Edit: Olol. Cobrastyle :D

Den sangen er kul :w00t:

Endret av Lund-
Skrevet

Å kjøre en italiensk sportbil uten Vivaldi eller Grieg fra høytalerne er som å...å...å drite uten å kunne slippe en promp! Noen lyder må liksom være der for å få en fullendt opplevelse:-)

Skrevet
Ser greit ut det her. Typisk slik musikk-som-passser-til-bilspill musikk ;)

Ellers så leder Burnout 3: Takedown med sin blodharry emopop punkish soundtrack :p

8531945[/snapback]

Ganske enig med deg der, Burnout 3: Takedown sine soundtrack var drit råe!!

Passet så bra med spillet, iallefall åpningssangen "We are the Lazy generation" :D

Skrevet (endret)
Ser greit ut det her. Typisk slik musikk-som-passser-til-bilspill musikk ;)

Ellers så leder Burnout 3: Takedown med sin blodharry emopop punkish soundtrack :p

8531945[/snapback]

Ganske enig med deg der, Burnout 3: Takedown sine soundtrack var drit råe!!

Passet så bra med spillet, iallefall åpningssangen "We are the Lazy generation" :D

8534925[/snapback]

+1

Best.

Sountrack.

Ever.

Edit: (i eit bilspel sjølvsagt)

Endret av dark by design
Skrevet

En en preview på australske IGN står det følgende:

The game's music, heard while navigating the menus, are some of the rockingest tunes this side of a funky Kings Cross nightclub. Bloc Party, Junky XL, N.E.R.D., Paul Oakenfold, Ben Benassi - the list goes on, and on, and on. So why can't we play any of these tunes while driving? Sure, we love the engine sounds, but we find it very hard to believe that the devs would force us to turn off the comprehensive selection of songs. Preview code issue? Hopefully.

Så i previewversjonen de spillte var det altså ikke noe musikk mens man kjørte, kun i menyene. På en annen side så skriver de veldig mye bra om lyden i spillet under kjøringen :)

Skrevet

Det der hørres rart ut LarryDik. Reknar med at det er ein bug. Kva er vitsen med eit sopassa bra OST, og så nekte oss å høyre dei i bilstereoen ?

Menyen er vel plassen eg reknar med å tilbringe minst mogleg tid!

Skrevet
Det der hørres rart ut LarryDik. Reknar med at det er ein bug. Kva er vitsen med eit sopassa bra OST, og så nekte oss å høyre dei i bilstereoen ?

Menyen er vel plassen eg reknar med å tilbringe minst mogleg tid!

8535730[/snapback]

Som de skrev så kan dette gjelde kun den versjonen de testet på. Kjenner jeg meg selv rett derimot fra Forza 1 så kommer jeg til å tilbringe tid til å pimpe opp bilene, så jeg regner med at man har mulighet til å høre på musikken da :p

Skrevet

Jau, sjølvsagt. Det blir mykje pimping, men køyringa er fortsatt viktigast.

Hadde Forza lidd av same sjukdom som NFSU, hadde eg alder spelt det.

"Bilen din må ha 5 stjerner i plastikk og karbon før du kan køyre neste løp"

Ugh.

Skrevet (endret)

Jeg kommer garantert ikke til å høre på noe av dette,

Forza 1 soundtracket FTW!

Jaja, får vel ta audiokabel fra xboxen til PCen og ta opp Forza 1 soundtracket så det er klart til Forza 2 ;)

Artistene jeg kommer til å høre på i tillegg vil vel bli:

TOOL, Rush, Soilwork, Hurt og endel gamle band jeg hørte på før.

Endret av NightReaper
  • 1 måned senere...
Skrevet

Synes at det er et bra soundtrack jeg. Det største problemet er at de samme 6-7 låtene spiller om og om igjen. Du hører sjeldent de andre på listen.

Skrevet

Syntes soundtracket jomer ganske bra. Litt spretten house, energisk bigbeat, melodisk trance og litt proressiv pop/hiphop inni der..

Noen som vet hva den "Ah la la, ah la la. You're so cool....." sangen heter? Jeg tror jeg er blitt litt forelska i den damestemmen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...