Gå til innhold

Nye varer i butikkene. Noe nytt som er godt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faxekondi1.jpg

 

Kjøpte Faxe Kondi på Spar her om dagen. Var ikke så værst den, visstnok en Dansk brus.

 

"Faxe Kondi er en læskedrik fremstillet af Faxe Bryggeri. Den indeholder glukose, også kaldet druesukker, og det er derfor den bl.a. bruges som sportsdrik. Men den er ligeså usund som alt andet sodavand."

 

:thumbup:

 

edit: Må vel være det merkeligste navn på brus jeg noensinne har hørt.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk kan nevne nye varer som man finner i butikkhyllene. Hva er vel bedre enn nye ting, som i tillegg er gode?

 

Gi oss info om varene og din mening om dem!

 

Kan starte selv.

 

Funnet 3 ting bare i dag

 

Superchips med dill -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag

 

Fanta Free - Mango -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag

Fanta Free - Tropical Citrus -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag

 

Tenkte jeg skulle ta en tur i butikken og smake på disse tre tingene i morgen.

8524182[/snapback]

Fanta mango er helt himmelsk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Leste i dag en artikkel om at Peppes Pizza skulle lansere pizzabunn, -saus og rømmedressing for salg i dagligvarebutikkene, først og fremst på REMA. Lette forgjeves etter rømmedressingen i dag, har noen testet disse produktene?

Lenke til kommentar
Leste i dag en artikkel om at Peppes Pizza skulle lansere pizzabunn, -saus og rømmedressing for salg i dagligvarebutikkene, først og fremst på REMA. Lette forgjeves etter rømmedressingen i dag, har noen testet disse produktene?

8618756[/snapback]

 

Kanskje det ikke har kommet enda da vettu.

Lenke til kommentar

smakte pizzaen Big one , med 3 forkjellige oster i dag.. har aldri sett den før, smakte ikke så verst.. bare jævli å skjære i.. for mozzerella ost blir ikke hard , men seig , ¨så all osten forsvant med når jeg rulla over pizzaskjæreren... menne, smaken var topp den.. kjedelig og god som alle andre big one pizzaer.. :D

Lenke til kommentar
Maarud Sprø:

 

Et nytt potetgull som er sprøere enn vanlig potetgull. Dette er jeg enig i! Godt med potetgul som virkelig knaser :D

8595017[/snapback]

Dette har jo egentlig eksistert i mange år, også kjent som Sørlands chips :p

8636739[/snapback]

Joda, men Maarud Sprø er sånn ca 1000 ganger bedre enn Sørlandschipsen.

Lenke til kommentar
faxekondi1.jpg

 

Kjøpte Faxe Kondi på Spar her om dagen. Var ikke så værst den, visstnok en Dansk brus.

 

"Faxe Kondi er en læskedrik fremstillet af Faxe Bryggeri. Den indeholder glukose, også kaldet druesukker, og det er derfor den bl.a. bruges som sportsdrik. Men den er ligeså usund som alt andet sodavand."

 

:thumbup:

 

edit: Må vel være det merkeligste navn på brus jeg noensinne har hørt.

8596047[/snapback]

NEEEEEEI! du mener da virkelig ikke det? :scared:

 

Jeg og en kompis kjøpte den på Coop mega, og vi fikk begge magetrøbbel av den.. xD

 

Ren pissdrikk.

Lenke til kommentar
Vi har fått inn ferdig pizzabunn, men jeg tror ikke den er fra peppes?

8621432[/snapback]

Vi har det og, men ikke fra peppes..

8621461[/snapback]

 

 

"Lag Peppes Pizza Hjemme'' blir først og fremst lansert i Tønsberg i 3 Rema 100 butikker. Så vil det etterhvert komme i alle andre byer fortløpende. Kan garantere dere at dette smaker utrolig godt, husk å blande rømme inn med pizzasaus i bunnen så blir den helt perfekt ! Etterhvert vil man også få kjøpt toppinger til å ha på den. Dette er de samme toppingene som peppes pizza bruker selv i sine rest/takeout/kjøringer. Gled dere folkens. Dette slår ut alt av hjemmelaget pizza produkter på markedet på kvalitet.

 

For mer info sjekk ut Peppes sine hjemmesider.

 

Hilsen en Peppes Pizza Kokk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...