ilpostino Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Så det var ikke noe for deg? du skal ikke stikke under en barkrakk at jeg har prøvd diverse opp igjennom men den natten våknet jeg og var redd for å være bundet fast til sengegjerdet.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Så det var ikke noe for deg? du skal ikke stikke under en barkrakk at jeg har prøvd diverse opp igjennom men den natten våknet jeg og var redd for å være bundet fast til sengegjerdet.. 8526937[/snapback] Hehe, skjønner, hvis det var pisker, og annet utstyr som omkranset sengen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Hehe, skjønner, hvis det var pisker, og annet utstyr som omkranset sengen her var det ikke kun ved sengen. det var en hel vegg... hvis du skritter opp cirka 5 meter langs veggen så var den full av slikt utstyr.... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Hehe, skjønner, hvis det var pisker, og annet utstyr som omkranset sengen her var det ikke kun ved sengen. det var en hel vegg... hvis du skritter opp cirka 5 meter langs veggen så var den full av slikt utstyr.... 8527002[/snapback] Hun høres ut som en kinky dame. Fikk du testet noe utstyr der da`? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Hun høres ut som en kinky dame. Fikk du testet noe utstyr der da`? siden hun var Dom ble det dårlig med det... edit: skal jeg drive med slikt må det nok noe annet enn en Dom til gitt..... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Denne dama hørtes jo ut som noen å besøke... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Ok, jeg har et problem, har ikke noe kondomeri i nærheten av der jeg bor, men en jernvarehandel med masse forskjellig tau. Noen som har et tau og anbefale? Så et ganske mykt tau, seilbåt-et-eller-annet tau, som var 0,7cm i diameter, som virket brukbart Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 dette blir litt ot men en gang jeg ble med ei berte hjem fra byen viste det seg at hun hadde en hel vegg på soverommet fullt av diverse pisker, mansjetter og tilsvarende utstyr. jeg tror jeg sjelden har sovet så dårlig som jeg gjorde den natten. 8525786[/snapback] Blir enda mer OT men nå tenkte jeg på CLUB VANDERSEXXXXX fra Eurotrip filmen. Det er vel litt i grenseland, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå