Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondage, en form for mild bondage er det jeg har i tankene her. Noen som kan dele noen erfaringer eller måter å binde/surre fast på. Synes det ser så utrolig spennende ut med knutene å surringene, har utrolig lyst å prøve dette også, men vil vite litt først, slik at jeg ikke bare sitter der med en taustump som en annen idiot. Tenker ikke på noe hardcore bondage her, men mer, "kose" bondage, altså ikke tvinnet fast og opp ned etter et tau i taket, men mer hender evt føtter bundet fast i fine surringer/knuter. Men alt av tips og hjelp er velkommen. Basic knuter, teknikker, osv. Som sakt, så er det ikke snakk om det de fleste kanskje forbinner bondage med, men som nemt over, litt mer, mild binding. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondage, en form for mild bondage er det jeg har i tankene her. Noen som kan dele noen erfaringer eller måter å binde/surre fast på. Synes det ser så utrolig spennende ut med knutene å surringene, har utrolig lyst å prøve dette også, men vil vite litt først, slik at jeg ikke bare sitter der med en taustump som en annen idiot. Tenker ikke på noe hardcore bondage her, men mer, "kose" bondage, altså ikke tvinnet fast og opp ned etter et tau i taket, men mer hender evt føtter bundet fast i fine surringer/knuter. Men alt av tips og hjelp er velkommen. Basic knuter, teknikker, osv. Som sakt, så er det ikke snakk om det de fleste kanskje forbinner bondage med, men som nemt over, litt mer, mild binding. 8520179[/snapback] surr 2-3 ganger rundt håndleddet/ankelen og så binder du i sengestolpen eller uansett:PBestemorknute ikke så stramt (blodtilførsel) Trenger ikke være så komplisert vet du=) Så handler det jo littegrann om selvtillit når man binder noen da, stedenfor å bare bli sittende å tulle det bort Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondagetape får du kjøpt hos kondomeriet. Rød og sort, til 50-lappen for 18 meter. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Tror det var omtale av denne boka som utløste nysgjerrigheten for dette. Hvis du ser bildet her, litt mer artistisk en bare å tjore noen fast til en sengestolpe. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondagetape får du kjøpt hos kondomeriet. Rød og sort, til 50-lappen for 18 meter. Løp og kjøp 8520979[/snapback] Høres morsomt, men "for lettvint" ut Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Høres morsomt, men "for lettvint" ut 8520999[/snapback] Hva mener du med lettvint? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Høres morsomt, men "for lettvint" ut 8520999[/snapback] Hva mener du med lettvint? 8521047[/snapback] En del av tingene jeg synes er fascinerende er knutene, surringene og kveilingene av tauet Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Men hun snakket jo om hvor du kunne få kjøpt selve tauet. Eller vil du lage ditt eget tau, siden å kjøpe det er for lettvint? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Men hun snakket jo om hvor du kunne få kjøpt selve tauet. Eller vil du lage ditt eget tau, siden å kjøpe det er for lettvint? 8521807[/snapback] Er du spydig? Det var tape hun snakket om, regner med jeg får kjøpt tauet der også Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondagetape får du kjøpt hos kondomeriet. Rød og sort, til 50-lappen for 18 meter. Løp og kjøp 8520979[/snapback] Du har tydeligvis full peil på dette du. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Du har tydeligvis full peil på dette du. det samme slo meg egentlig. er det noe du lurer på når det gjelder varelutvalget på kondomeriet er Aidskake damen å spørre... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Du har tydeligvis full peil på dette du. 8523017[/snapback] Hahaha :!: Ingen kommentar. Hva kan jeg si? Jeg har et åpent sinn. Endret 2. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Er det dette de driver på med i Aidskake sin "fanklubb"? EDIT: Beklager... klarte ikke å dy meg. Endret 2. mai 2007 av Windkin Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Er det dette de driver på med i Aidskake sin "fanklubb"? 8523446[/snapback] en liten intern gruppe ja... men vi foretrekker og holde oss anonyme Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Er det dette de driver på med i Aidskake sin "fanklubb"? 8523446[/snapback] Sånn tilbake til temaet, så burde du lese dette here her. Go wild! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondageskolen kan være fin å få med seg for interesserte. God innføring i en del knuter, stillinger etc. Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Bondageskolen kan være fin å få med seg for interesserte. God innføring i en del knuter, stillinger etc. Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 8524632[/snapback] Helt perfekt tak skal du ha SirMaximus! Takk skal du og ha Aidskake, interessant lesestoff! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis det er noen som har erfaringer med bondage, på godt eller vondt, fortell gjerne Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 dette blir litt ot men en gang jeg ble med ei berte hjem fra byen viste det seg at hun hadde en hel vegg på soverommet fullt av diverse pisker, mansjetter og tilsvarende utstyr. jeg tror jeg sjelden har sovet så dårlig som jeg gjorde den natten. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Så det var ikke noe for deg? Det var ikke akkurat pisker og slikt jeg tenkte på heller, ikke noe voldelige greier. Beskrevet bedre i tidligere poster hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå